۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85394575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختتامیه مسابقات ورزشی دستگاه های اجرایی زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - اختتامیه مسابقات ورزشی دستگاه های اجرایی این استان این با حضور مسوولان استانی چهارشنبه شب در سالن زیتون جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقاتی بر سلامت افراد تاثیر گذار است، افزود: هرچند برگزاری چنین رقابت هایی دایمی و مستمر نیست اما نوعی دورهمی و ملاقات را در قالب رشته های مختلف ورزشی فراهم می کند.

مرتضی شهامی افزود:دوران کرونا موجب شد انواع مسابقات و رخدادهای ورزشی به تعطیلی کشانده شود و به نوعی مشکلاتی را به لحاظ نشاط اجتماعی در بین مردم ایجاد کرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه برای ارتقاء نشاط و پویایی جامعه برگزاری چنین مسابقاتی تداوم داشته باشد، گفت: برای استمرار چنین مسابقاتی می توان در اشکال کوچکتر چند رشته ای را بین کارکنان یا سازمانی ها اجرا کرد.

شهامی با بیان اینکه باید به دنبال شیوه های دیگری برای استمرار ورزش کارکنان دستگاه های اجرایی استان باهدف ارتقا و انگیزه بیشتر بود، افزود: ورزش در بین کارکنان موجب افزایش روحیه و راندکان کاری کارمندان می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه کارکنان مهمترین سرمایه هر سازمانی محسوب می شوند، گفت:: آیین نامه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در آبان سال جاری به ادارات استانی ورزش و جوانان ابلاغ شد و ثبت نام کارکنان دستگاه‌ها شامل کارکنان رسمی پیمانی و قراردادی کار معین از آبان ماه آغاز و تا ۳۰ دی ماه ادامه یافت.

جواد بازرگان با بیان اینکه از مزایای این دوره از ثبت نام و برگزاری مسابقات به‌صورت رایگان و بدون اخذ هیچگونه شهریه ای بود، ادامه داد: با پیگیری های لازم امسال رشد خوبی در مشارکت پرسنل دستگاه‌های اجرایی در مسابقات داشتیم .

وی اضافه کرد: مسابقات در رشته های آمادگی جسمانی دارت، والیبال، تنیس روی میز و شنا در دو بخش بانوان و آقایان بصورت تیمی و انفرادی، در رشته مینی فوتبال ویژه آقایان، در رشته داژبال ویژه بانوان و شطرنج توان یابان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

این مسوول ادامه داد: دستگاه های اجرایی در مسابقات کارکنان دولت در قالب ۱۴۴ تیم و ۷۱۶ نفر در رشته های انفرادی و تیمی در مسابقات ثبت نام کردند و طبق آمارهای مقایسه ای ۴۸ درصد نفرات شرکت کننده در رشته های انفرادی و ۲۸ درصد در تعداد تیم های شرکت کننده نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: شرکت برق منطقه ای، دانشگاه زنجان و سازمان جهاد کشاورزی بیشترین مشارکت و سرمایه گذاری در ورزش و انگیزه بخشی به پرسنل را داشتند.

در پایان به نفرات و تیم های برتر هر رشته تندیس و مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha