۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85394676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن دنبال ایجاد فتنه در دستگاه قضایی است

اهواز- ایرنا- رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود برخی نهادها را مورد هدف قرار داده که یکی از آن‌ها دستگاه قضا و ایجاد فتنه در درون و بیرون این دستگاه است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی چهارشنبه شب در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری خوزستان بیان کرد: مهم‌ترین راهبرد رییس قوه قضائیه برای کارکنان این دستگاه، برخورد اخلاق‌مدارانه با مردم و مراجعه‌کنندگان است تا ضمن عمل به تکالیف قانونی و اداری، با رفتار مناسب، رضایتمندی آنان را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: وظیفه همه قضات و کارکنان دادگستری در پایان سال خودارزیابی نسبت به پالایش خود است و با سیر در اعمال یک سال گذشته، باید اشتباهاتمان را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: باید این باور را در خود تقویت کرد که در دنیای امروز، مسلمان و غیرمسلمان چشم به ملت ایران دوخته است و نگاه دنیای اسلام به جمهوری اسلامی نگاه متواضعانه و استمدادگرانه است به همین دلیل باید با حذف مجموعه عوامل مایوس کننده، موجبات امید را در جهان اسلام فراهم کرد.

حجت‌الاسلام عبداللهی گفت: جمهوری اسلامی ایران در بلندای بسیار خوبی است و این عزت و عظمت را ملت شریف و ولایتمدار ایران ایجاد کرده‌اند و باید به این عزت احترام گذاشت.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان این که اقدامات قضات و کارکنان باید موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم آورد، ادامه داد: یکی از این اقدامات، تلاش برای رفع موانع تولید و پیشرفت اقتصادی کشور است و نباید با غفلت، موجب خروج سرمایه از کشور و یا توقف یک واحد تولیدی را فراهم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha