۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85394871
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی ایلام در دولت سیزدهم انجام شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۱۰۳ کیلومتر از راه های روستایی این استان آسفالت شده است.

سید زاهدین چشمه خاور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت (ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون) ۱۳۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۴۰۸ کیلومتر آسفالت راه های اصلی و فرعی و هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی در سه نوبت در راه های استان اجرا شده است.

وی افزود: نصب ۴۱ کیلومتر نیوجرسی، نگهداری ۷۰ کیلومتر روشنایی راه و تونل، تهیه و نصب سه هزار و ۱۱۲ مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دولت سیزدهم بوده است.

به گفته چشمه خاور، عملیات ۵۵۶ کیلومتر درزگیری راه و بیش از ۱۰۹ هزار لکه گیری از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در طول فعالیت دولت سیزدهم در استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اعتبارات هزینه شده در بازه زمانی سه سال گذشته گفت: در این مدت بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبارات شامل استانی ملی نفت، قیر و دیگر نهادهای همچون بنیاد علوی و بنیادبرکت هزینه شده است.

وی اضافه کرد: استان ایلام از نظر روکش آسفالت و ایمنی جاده ها و تعمیر ماشین آلات مقام اول کشور را دارا می باشد که نسبت به سنوات قبل قابل تامل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha