۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85382323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه پروژه راهداری در شهرستان "بدره" به بهره برداری رسید

ایلام - ایرنا - پروژه روکش آسفالت جاده دسترسی روستای "چنار جافری"، روکش آسفالت محور اصلی بدره - ایلام و محور فرعی "کُلم" در مراسمی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار ایلام روز شنبه در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ از مطالبات اصلی مردم این روستا بود که با همت مسئولان استانی و شهرستانی امروز محقق شد.

"حسن بهرام‌نیا" با قدردانی از نقش رسانه‌ها در معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، افزود: رسانه‌ها در معرفی ایلام به‌عنوان پدیده نوظهور گردشگری نقش‌آفرین بودند ‌و امروز نیز از رسانه های استان درخواست می شود که امسال نیز، تمام توان خود را برای این مهم به کار گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام نیز در این مراسم، با اشاره به بهره برداری از سه پروژه راهداری در شهرستان بدره، اظهار کرد: این پروژه ها شامل روکش آسفالت محور اصلی بدره_ایلام به طول ۱۰ کیلومتر، روکش آسفالت محور فرعی کلم به طول ۱۰ کیلومتر و اجرای آسفالت راه روستایی "چنار جافری" به طول هزار و ۱۱۰ متر است.

"سید زاهدین چشمه خاور" با بیان اینکه برای روکش آسفالت جاده دسترسی به روستای "چنار جافری"بیش از ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت:با بهربرداری از این راه روستایی ۴۰ خانوار از نعمت راه ارتباطی مناسب برخوردار خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: برای این پروژه‌ها در مجموع ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کانال کشاورزی روستاهای کلم بالا و پایین شهرستان بدره به ‌بهره‌برداری رسید

همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب و با حضور استاندار ایلام، کانال کشاورزی روستاهای کلم بالا و پایین در شهرستان به ‌بهره‌برداری رسید.

استاندار ایلام در آیین گفت: احداث کانال‌های کشاورزی در مدیریت و جلوگیری از هدررفت آب بسیار موثر است و موجب بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی می‌شود.

پروژه روکش آسفالت جاده دسترسی روستای چنار جعفری بدره به بهره‌برداری رسید

طول این کانال با ۷۲۰ متر و برای بهره‌برداری از آن ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیش از ۴۰ خانوار از این کانال بهره‌مند می‌شوند و حدود ۳۰ هکتار از اراضی این روستاها را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش ایرنا، شهرستان بدره در فاصله ۸۵ کیلومتری از مرکز استان ایلام واقع شده‌ است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha