کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری انرژی در آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارومیه- ایرنا- کارگاه آموزشی یک روزه روزنامه‌نگاری انرژی ویژه خبرنگاران حوزه برق آذربایجان‌غربی با مشارکت جهاد دانشگاهی و شرکت توزیع برق برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این کارگاه به نحوه اطلاع رسانی، تعریف کلیدواژه‌های عرصه انرژی و برق، مدیریت بحران و دغدغه‌های حوزه برق و رسانه‌ها پرداخته شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این دوره از صبح پنج شنبه در محل سالن جلسات اداره برق این استان آغاز شده، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران با مفاهیم تخصصی صنعت برق و ارتقای توانمندی آنان در راستای همکاری هر چه بیشتر است.

داود صالح نمدی اظهار کرد: با توجه به گستردگی حوزه‌های خبری، آشنایی خبرنگاران با مباحث و مفاهیم تخصصی امری اجتناب ناپذیر است و بی تردید برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی می‌تواند نقش موثری در بالا بردن سطح اطلاعات تخصصی خبرنگاران در حوزه انرژی و به ویژه مباحث مرتبط با برق داشته باشد.

کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری انرژی در آذربایجان‌غربی برگزار شد

وی بیان کرد: با توجه به تنوع مباحث مرتبط با انرژی و اجرای برنامه‌های مختلف در سطح استان در این رابطه، انعکاس صحیح، سریع و جامع این برنامه‌ها نیازمند آموزش اثربخش و کاربردی برای اصحاب رسانه است که در این راستا برگزاری این دوره آموزشی می‌تواند گامی موثر برای ارتقا و افزایش سطح دانش حوزه برق در خبرنگاران استان باشد.

وی یادآور شد: در این کارگاه یک روزه شرکت کنندگان با کلیات سواد رسانه‌ای و ویژگی‌های خبرنگار حوزه برق آشنا شده و مباحثی چون اعتبارسنجی در عرضه تولید و انتشار و باز نشر رویدادها، مطالب و صرفه جویی در برق و مصرف بهینه مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش ایرنا، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ضمن استقبال از این کارگاه آموزشی، در پایان تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور این کارگاه را دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha