۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85396775
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان فارسان جانمایی شد

۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85396775
۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان فارسان جانمایی شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار فارسان از جانمایی ۶۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۹ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار است.

هادی صالحی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۳ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان فارسان واجد شرایط رای دادن هستند که با توجه به شور انتخاباتی ، پیش‌بینی می‌شود درصد بالایی از مشارکت در این دور از انتخابات ثبت شود.

وی ادامه داد: در مجموع یک‌هزار و ۸۰۰ نفر برگزاری انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند و بین عوامل اجرایی و نظارتی هماهنگی مطلوبی شکل گرفته است.

فرماندار فارسان با بیان اینکه ۶۵ شعبه آرای مردم این شهرستان را جمع‌آوری می‌کند، تصریح کرد: در شهر فارسان و بخش مرکزی ۳۱ شعبه و در شهرهای جونقان و باباحیدر هر کدام ۱۷ شعبه مستقر می‌شود.

صالحی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم، حداکثری و رقابتی در شهرستان فراهم شده است، افزود: شرایط مناسبی در شهرستان حاکم است و مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، شهر فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha