عضو حزب اعتماد ملی:در تهران از لیست صدای ملت حمایت می‌کنیم/فهرست شهرستان‌ها منتشر می‌شود

تهران-ایرنا- عضو حزب اعتماد ملی در جبهه اصلاحات گفت: با احترام به مصوبه جبهه لیست نمی‌دهیم اما از لیست صدای ملت حمایت می کنیم.

مازیار بالایی عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در گفتگو با خبرنگار احزاب ایرنا با بیان اینکه این حزب از جبهه اصلاحات خارج نشده گفت: با توجه به مصوبه جبهه اصلاحات، در تهران هیچ لیستی نداریم.

وی اضافه کرد:برای حوزه انتخابیه تهران از لیست صدای ملت علی مطهری حمایت می‌کنیم. کاندیداهای تاییدصلاحیت شده خود در تهران را به مطهری معرفی کرده و وی بعد از مصاحبه تعدادی را برگزید.

وی با اشاره به برنامه حزب اعتمادملی برای کشور نیز گفت:به زودی لیست مورد حمایت حزب اعتمادملی که متشکل از نیروهای حزبی، اصلاح‌طلبان و مستقلین است را منتشر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا پیش از این بالایی اعلام کرده بود: احزاب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه و کارگزاران داوطلبان تایید صلاحیت شده خود را به علی مطهری معرفی کردند و فرایند بستن لیست صدای ملت با شخص مطهری است.در لیست صدای ملت سه گروه اصلاح طلبان، معتدلین وابسته به حسن روحانی و اصولگرایان حضور دارند و از حزب اعتماد ملی امیدوار تجریشی، محبوب حضرتی و محمدعلی پرستاری در لیست صدای ملت حضور دارند.

عضو حزب اعتماد ملی بیانیه روزنه با بیان اینکه بیانیه روزنه یک نقشه راه است برای اینکه بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری را تجربه کنیم، اظهار داشت: احزاب سیاسی از مردم اعتبار می‌گیرند و باید این اعتبارشان را برای مردم هزینه کنند بنا نیست که احزاب این اعتباری را که به واسطه مردم کسب کرده و به دست آورده‌اند را به دنیای دیگر ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha