انفجار نارنجک دست ساز در تهران با یک مصدوم/کشف ۷۰ کیلوگرم مواد محترقه در مترو

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک عدد نارنجک دست ساز و مصدومیت یک نوجوان ۱۶ ساله در پایتخت خبر داد.

سیدجلال ملکی عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۵:۰۷ امروز حادثه انفجار مواد محترقه به آدرس بزرگراه شهید محلاتی خیابان میثم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، افزود: یک ساختمان مسکونی در قسمت حیاط یک پسر ۱۶ سال در حال درست کردن و آماده سازی یک نارنجک کوچک دست ساز (مواد محترقه) که قابل اشتعال بود که متاسفانه در زمانی که در حال درست کردن آن بود در درون دستش منفجر شد.

ملکی ادامه داد: این مصدوم از نواحی دست، زانو و چشم دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد و به مراکز درمانی منتقل شد.

کشف ۷۰ کیلوگرم مواد محترقه در مترو تهران

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ نیز از کشف ۷۰ کیلوگرم مواد محترقه غیر مجاز و پر خطر در مترو تهران خبر داد.

سرهنگ عباس کرمی اظهار کرد: در پی افزایش حمل مواد محترقه در ایستگاه‌های مترو در هفته اخیر موضوع به ماموران مستقر در این اماکن اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از حمل این نوع مواد محترقه توسط متهمان افزایش داده شد.

وی ادامه داد: در پی اجرای این طرح ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو موفق به دستگیری متهمان و کشف ۷۰ کیلوگرم مواد محترقه غیرمجاز و تعداد ۱۰ هزار عدد انواع ترقه های پر خطر شدند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اضافه کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری دیگر مرتبطین پرونده آغاز شده و متهمان نیز برای اخذ دستور قضایی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha