گل‌های دیدار ایران و برزیل + فیلم

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد با کامبک لحظات پایانی تیم ملی ایران را مغلوب کند و راهی فینال شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و برزیل از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه D۳ شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ تیم ملی برزیل به پایان رسید.

تیم ملی برزیل با این نتیجه راهی فینال این رقابت‌ها شد و ساحلی بازان ایران به رده بندی رسیدند و باید منتظر نتیجه دیدار ایتالیا و بلاروس باشند.

ساحلی‌بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. برزیل با ۵ عنوان قهرمانی لقب پرافتخارترین تیم جهان را یدک می‌کشد.

گل اول ایران: شلیک مرگبار میرشکاری

ساحلی‌بازان ایران وقت اول را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند خیلی زود توسط علی میرشکاری به گل اول دست پیدا کنند، میرشکاری با یک شوت بیرون پا تماشایی قفل دروازه برزیل را باز کرد.

گل دوم ایران: قیچی برگردان تماشایی معصومی زاده

یوزهای ایرانی بدون ترس از نام بزرگ برزیل وقت دوم را نیز به خوبی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. محمد معصومی زاده با قیچی برگردان تماشایی برای دومین بار دروازه برزیل به شکل زیبایی را باز کرد.

گل اول برزیل: خطا پنالتی بدموقع

برزیل صاحب ضربه پنالتی شد و آلیسون دا سیلوا موفق شد خلاف جهت میرجلیلی گل اول برزیل را به ثمر برساند.

گل دوم برزیل: قیچی برگردان زیبا در غفلت مدافعین ایران

این بار نوبت برزیل بود که در وقت سوم خیلی زود به گل دست پیدا کند. آلیسون دا سیلوا با ضربه برگردان تماشایی توپ را به طاق دروازه ایران چسباند.

گل سوم: کامبک سلسائو ۴۱ ثانیه قبل از پایان

در حالی که تنها ۴۱ ثانیه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود کامبک سلسائو مقابل ایران تکمیل شد. برندو موفق شد در دهانه دروازه با یک ضربه قیچی برگدون گل سوم را به ثمر برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha