۶ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85397337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده و مه آلود است

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبر: 85397337
جاده‌های خراسان شمالی لغزنده و مه آلود است

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش باران و برف که از شب گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده، سطح جاده‌ها را لغزنده کرده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه تردد در گردنه امین الله محور بجنورد - آشخانه امکان پذیر بوده اما با توجه به لغزندگی جاده کلیه رانندگان باید از سرعت خودرو بکاهند

وی افزود: بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است از این رو رانندگان به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ اسپیدکار ادامه داد: رانندگان عبوری از گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین و همچنین گردن های جوزک و باغلق با مه روبه رو هستند، پدیده مه دید افقی را کاهش داده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند و قبل از حرکت از آخرین وضعیت تردد در محورها مطلع شوند.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی؛ بارندگی ها از بعد از ظهر شنبه از نیمه شمالی استان شروع شد و اوج شدت بارندگی ها را تا روز دوشنبه خواهیم داشت.

این سامانه بارشی اواخر دوشنبه از استان خارج خواهد شد و برای روز سه شنبه کاهش دمای محسوسی خواهیم داشت که حتی برای نقاط سردسیر و کوهستانی استان دمای هوا به منفی هشت درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

در ارتفاعات استان کولاک و مه پیش بینی شده است و با توجه به کاهش محسوس دما لغزندگی و کاهش دید را نیز خواهیم داشت.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha