۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85397445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱ میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکان برق غیرخانگی کردستان پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال ۵۱ میلیارد ریال پاداش همکاری در مدیریت مصرف برق به مشترکان بخش صنعت، کشاورزی و تجاری استان پرداخت شد.

هیوا لهونیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این رقم ۳۸ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی و ۱۳ میلیارد ریال نیز صنعت بود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۹۰ مشترک بخش صنعتی در سطح استان فعالیت دارند، افزود: در راستای مدیریت مصرف بهینه، با مشترکین بخش صنعتی هزار و ۵۲۳ تفاهم نامه منعقد شد و از این تعداد ۹۳۱ مشترک همکاری و مشمول دریافت پاداش دوره شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: بیشترین سهم پاداش مربوط به مشترکان صنعتی در شهرستان دهگلان و کمترین آن مربوط به مشترکان بخش صنعتی شهرستان دیواندره است.

لهونیان ادامه داد: امسال همچنین ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱میلیون ریال پاداش همکاری به مشترکین بخش خانگی در طرح‌های مدیریت مصرف در سطح استان پرداخت شده است.

وی به طرح های تشویقی اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح تمام واحدهای صنعتی طبق برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی ۱۵خرداد تا ۱۵ شهریوریک شیفت کاری در یک روز از هفته را جابجا و از پاداش بهره مند می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha