نامزد انتخابات مجلس در آستارا: مردم خسته از شعارهای واهی و بی‌عمل هستند

آستارا – ایرنا – نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستارا گفت: امروز مردم از دروغ و شعارهای واهی که عملی در پی آن نیست، خسته شده اند.

معصومه طهماسبی روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان آستارا با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خادم مردم است اما در حوزه رسانه و اطلاع رسانی از اقدامات و عملکردهایش ضعیف عمل کرده است، افزود: امروز مردم در نوعی بی‌خبری به سر می‌برند و مدام فقط اخبار گرانی و مسائل و مشکلات را می‌شنوند.

وی عنوان کرد: امروز مردم علت تورمی که در جامعه مردم تحمل می کنند را نمی دانند و این شرایط واقعا به مردم فشار آورده و به زندگی‌ها آسیب می رساند، در حالی که اگر به درستی اطلاع رسانی شود و مردم در جریان امور قرار گیرند، همکاری بیشتری خواهند داشت زیرا اقدامات دولت برایشان تبیین و در کنار آن فشارها و توطئه های دشمنان وضوح بیشتری می یابد.

وی ادامه داد: مردم ما بسیار صبوری هستند و دلسوزی‌ها و خدمات صادقانه را درک می‌کنند به شرط آنکه خدمات و امور به درستی به آنها انعکاس یابد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه خود عنوان کرد:‌ متاسفانه تا حالا دلسوزی برای شهرستان ندیده ایم ضمن آنکه همه نسبت به بسیاری از مسائلی که در این منطقه وجود دارد،آگاهند امروز این شهرستان نیازمند نماینده ای آگاه، دلسوز و پیگیر است تا مشکلاتشان را پیگیری کنند مسائلی که حل شدنی است.

وی ادامه داد: چرا با وجود آنکه همه نمایندگان به مسائل منطقه و شهرستان آگاه هستند، پیگیری نمی کنند، واقعا کسی نسبت به فسادها و خلاف‌هایی که در این شهرستان انجام می شود ، آگاه نیست.

طهماسبی تصریح کرد: باید این دفعه یک نه اساسی به تمام این فسادها گفته شود و تلاش کنیم انتخاب درست و اصلح داشته باشیم و ادامه روند فعلی یا تغییر واقعی همه در دست خود مردم است.

این نامزد انتخابات مجلس از آستارا با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه پروژه‌های نیمه تمام در آستارا بسیار زیاد هست و کار چندانی هم برای به سرانجام رسیدن آنها انجام نشده است در حالی که تکمیل آنها مطالبه مردم است.

وی افزود: این منطقه با موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیکی خاص و قرارگیری در مسیر کریدور شمال – جنوب و بر دوازه تجارت منطقه و استان ، سرشار از پتانسیل و ظرفیت‌های اقتصادی است و امکان رشد بسیاری در این شهرستان وجود دارد اما متاسفانه مردم از این مواهب بهره مند نشده اند.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان آستارا ادامه داد:‌ مشکل آسفالت خیابان ها و معابر شهرستان آستارا که به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین و تریلی‌های صادراتی خراب است و مردم از این قضیه بسیار گله‌مندند از جمله مباحثی است مورد توجه قرار نگرفته است.

وی گفت: این شهرستان یک شهر شمالی با ظرفیت های گردشگری بسیار است و ما می‌توانیم گردشگری را در شاخه‌های مختلف آن در این استان و شهرستان پیش برده و تقویت کنیم که خود موجب اشتغال زایی برای جوانان منطقه و نیز رشد اقتصاد خانوارها و درآمدزایی بیشتر برای مردم شود.

وی گردشگری سلامت را از جمله بخش های گردشگری دانست که در این شهرستان ظرفیت زیادی دارد و می تواند ارزی آوری هم برای استان و شهرستان داشته باشد اما به دلیل نبود زیرساخت ها راه به جایی نمی برد.

کاندیدای شهرستان شورای اسلامی آستارا افزود: بیمارستان شهرستان آستارا مجوز پذیرش بیمارهای خارجی دارد، ولی زیرساخت‌ها و امکانات لازم را ندارد و تامین این امکانات و پذیرش گردشگران سلامت را می‌توان تقویت کرد.

وی گردشگری غذایی هم با تنوع غذایی بسیار استان و منطقه را از دیگر حوزه هایی دانست که باید بر روی آن کار جدی صورت گیرد و باید تقویت این حوزه ها برای توسعه استان و منطقه مطالبه جدی نمایندگان باشد.

طهماسبی در بحث گردشگری اقتصادی هم گفت: گردشگری بازرگانی و تجارت که زمینه معرفی آستارا در سطح کشور بوده و همچنان است را هم از دیگر حوزه هایی دانست که نیازمند توجه ویژه و پیگیری نمایندگان است.

وی با اشاره به وضعیت گردنه حیران تصریح کرد: این منطقه و گردنه زیبا که متاسفانه بسیاری از پوشش‌های گیاهی خود را از دست داده می توان ارتقا داد و می شود با کاشت بخشی از درختان مربوط به برنامه دولت برای غرس یک میلیارد درخت در کشور، طبیعت بکر این محدوده را برای توسعه گردشگری دوباره احیا کرد.

وی در خصوص فاضلاب شهرستان گفت: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان نبود شبکه جمع آوری فاضلاب است که از جمله مسائل مردم شهرستان است زیرا هم محیط بصری شهر را خراب می کند و از طرفی این فاضلاب به دریای خزر وارد شده و موجب تشدید مشکلات زیست محیطی می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha