کندوان یکطرفه شد

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85397628
کندوان یکطرفه شد

نوشهر - ایرنا - محور چالوس - کرج محدوده کندوان بنا به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی و پیشگیری از سوانح رانندگی مسافران برای بازگشت به مقصد از مرزن آباد چالوس به کرج یکطرفه شد.

مهدی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حوالی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه بنا بر هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راه فراجا و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ۲ استان البرز و مازندران این محور از مرزن آباد چالوس به کرج یکطرفه شد.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر تردد خودروها از کرج به چالوس مسیر جنوب به شمال ممنوع بوده و برابر گزارش ها تردد خودروها در نقاطی از این محور روان و ترافیک پرحجم اعلام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : هم اینک در ارتفاعات بالادست محور از جمله سیاه بیشه، هریجان، کمرزرد بارش برف و باران شاهدیم و به کاربران جاده ای توصیه می شود افزون بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، همچنین از سلامت خودرو و سوخت کافی مطمئن شوند.

اداره کل هواشناسی مازندران هم امروز هشدارد: با تقویت سامانه سرد بارشی در نقاط جلگه ای بارندگی شدید و ارتفاعات برف و کولاک همراه خواهد بود.

برابر این گزارش، تا روز پنجشنبه این شرایط آب و هوایی در این استان پایدار بوده و روز جمعه پس از خروج سامانه، آب و هوای این استان نیمه ابری و گاهی آفتابی خواهد بود.

محور کرج - چالوس حدود ۱۸۰ کیلومتر است که نیمی از آن جزو مازندران محدوده کندوان چالوس و بقیه هم جزو حوزه استحفاظی استان البرز است.

برابر آمار روزانه به طور میانگین دست کم ۲۵ هزار خودرو در این محور تردد دارد.

کندوان یکطرفه شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha