حوادث ترافیکی درخراسان رضوی یک فوتی و هشت مصدوم بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف که امروز به طور جداگانه در جاده های مشهد به چناران و آزادراه مُلک آباد به مشهد رخ داد منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت هشت نفر شد.

محمد علیشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه واژگونی خودرو سواری لیفان ایکس ۶۰ ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز در جاده مشهد به چناران بعد از گلبهار رخ داد که در این حادثه یک مرد ۴۹ ساله فوت کرد و چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان های طالقانی مشهد و ثامن آلاینده (ع) چناران منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه کامیون و خودرو سواری پژو در آزاد راه ملک آباد به مشهد و ابتدای جاده فریمان نیز امروز رخ داد که این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشت.

علیشاهی افزود: یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل درمان شد و سه نفر دیگر توسط اورژانس و هلال‌احمر ملک آباد به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha