۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85397810
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

فیلم| آبگرفتگی در شهر کرمان

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85397810
فیلم| آبگرفتگی در شهر کرمان

کرمان - ایرنا - بیشتر معابر شهر کرمان در بارش روز یکشنبه دچار آبگرفتگی شد؛ گوشه هایی از این وضعیت را در روایت ایرنا ببینید.

به گزارش ایرنا، شهر کرمان امروز حال و هوای دیگری داشت پس از ماه‌ها چشم دوختن به آسمان، امروز رحمت الهی بر مردم این سرزمین نازل شد، رحمتی زیبا که حال دیگری به ما داد، چشمانمان را شست و دل‌هایمان را نیز صفا بخشید؛ تا جایی که خیلی از مردم حاضرند برخی مصائب مثل آبگرفتگی را نیز تحمل کنند.

معابر کرمان مثل خیلی از معابر کلان شهرهای دیگر از زیرساخت‌های خوبی برخوردار نیست و مشکلات از سال های قبل به ارث رسیده اند؛ در نتیجه وقتی باران می‌بارد آب جمع و مسیر رفت و آمد سخت می شود.

امروز به عنوان خبرنگار ایرنا گشتی در شهر کرمان زدم تا در کنار حال و هوای خوبی که داشت و صفا و صمیمیتی که به همه ما داده بود وضعیت شهر و معابر آن را نیز ببینم، بعضی از معابر اصلی شهر مثل بزرگراه حلقه اطراف شهر، مملو از آب شده که نه، غرق در آب بودند.

گرچه زحمات ناشی از آبگرفتگی یا ترافیک هرچقدر هم که باشد پیش قدوم باران و برف از راه رسیده هیچ است و از شادی و نشاط شهروندان نمی کاهد اما چه بهتر که با مدیریت بهتر و مناسب امور شهری، در مواقع بارش ها نیز شاهد مشکلات کمتری باشیم که به نظر می رسد در سطح شهر کرمان نیز این روند اینک شروع شده است.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست ماشین‌های شهرداری در گوشه و کنار شهر در حال جمع آوری آب‌های سطحی بودند اما عمق ماجرا و شدت بارش و آبی که در معابر جمع شده بود از توان و بضاعت شهرداری هم خارج بود و بیشتر زمان نیاز داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha