نامزد انتخابات مجلس: کشور به مجلس و نماینده مطالبه‌گر نیاز دارد

شهرکرد-ایرنا- نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر گفت: ملت ایران به یک مجلس و نماینده مطالبه‌گر نیاز دارد در این ارتباط نماینده مجلس باید با تصویب قوانین همه جانبه پیگیر مطالبات مردم باشد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری و کمک به معرفی بهتر آنان به مردم و اعلام برنامه‌های آن‌ها، با اعلام فراخوانی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است تا عصر روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در این رسانه حضور یابند و به معرفی برنامه‌های خود برای مخاطبان بپردازند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رحمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در مجلس شورای اسلامی نباید قوانینی وضع شود که تنها مورد قبول قشر ثروتمند باشد بلکه در قوانین باید منافع تک‌تک مردم دیده شود، تا همه به صورت عادلانه از منافع بهره‌مند ‌شوند.

وی اظهار داشت: با ثروتمند و کسب قدرت توسط یک عده خاص مخالف هستم که این عده از تحریم، رانت‌ها و امکانات موجود در کشور و یا یارانه‌های که توزیع می‌شود به تنهایی بهرمند شوند و معتقدم قوانین باید به سمتی وضع شود که همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر گفت: هم‌اکنون تفاوت‌های زیادی در کشور به لحاظ درآمد و دهک‌های درآمدی وجود دارد که با ساماندهی این مساله مشکلات معیشتی اقشار مردم رفع می‌شود.

کرمی گفت: درآمد فرهنگیان باید به گونه‌ای باشد که فکر و دغدغه‌ای برای تامین معیشت نداشته باشند و به راحتی و بدون دغدغه به تربیت فرزندان و دانش‌آموزان بپردازند.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر بر ایجاد فصل‌های مختلف کار و شغل برای کاهش بیکاری و تورم تاکید کرد و گفت: برای کاهش تورم باید در مجلس جدید برنامه‌ریزی دقیق و منسجم انجام شود، که یکی از راهکارها در این زمینه توزیع منافع بین ملت است.

کرمی ادامه داد: توسعه اشتغال در بخش‌های مختلف از جمله صنعت کشاورزی و تجارت در استان مهم و ضروری است و با توجه به اینکه حدود ۱۵درصد مساحت استان قابلیت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال را دارد و مابقی مساحت استان ارتفاعات و کوه‌هاست باید به بخش‌های صنعت، تجارت و بخش‌های که به زمین کمتر نیاز است، توجه شود.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با اشاره به اینکه دشت‌های استان هم‌اکنون در وضعیت بحرانی قرار دارد، افزود: برای توسعه دشت‌ها باید آب از سرشاخه‌ها به دشت‌ها منتقل شود و تا با آبادانی دشت‌ها زمینه اسکان و اشتغال فراهم و شهرها گسترش داده شود.

کرمی گفت: در صورتی که در سطح استان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف انجام نشود، اقتصاد و فرهنگ توسعه پیدا نکند، شهرها هم به مرور زمان ضعیف و به کُندی پیشرفت می‌کنند و باید برای توسعه استان به خصوص چهار شهرستان حوزه انتخابیه از ظرفیت‌های موجود استفاده شود تا بتوان زمینه ایجاد طرح‌های‌ بزرگ با اشتغالزایی قابل توجه در سطح استان را پیگیری کرد.

وی اظهار داشت: باید برای جهش اقتصادی استان و به خصوص حوزه انتخابیه راه‌های ممکن را شناسایی و به صورت ملی این مشکلات را رفع کرد.

کرمی به افزایش روابط با کشورهای منطقه و سراسر جهان تاکید کرد و گفت: اقتصاد استان و کشور باید با اقتصاد جهان تلفیق شود تا اقتصاد توسعه پیدا کند.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر اظهار داشت: امروز جریان جهانی یک حکمرانی دارد و جریان ملی یک حکمرانی دیگر و باید همدیگر را متعادل کنند که این امر بدون روابط حسنه و خوب در سطح ملی و بین‌الملل امکانپذیر نیست.

به گفته وی، برای دستیابی به توسعه همه جانبه و رسیدن به اهداف باید چهارراه اقتصادی گسترده‌ که در زمان قدیم در کشور وجود داشت، را ترسیم کرد که این امر بدون سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد و اشتغال امکان‌پذیر نیست.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با اشاره به سوابق اجرایی که تاکنون در سطح استان داشته است، گفت: حوزه انتخابیه و سرزمین استان را به خوبی می‌شناسم و با تمامی امکانات و دارایی استان و مردم، فرهنگ و استعداد جوانان استان آشنایی کامل دارم و در برنامه دارم که برای آبادانی استان از تمام ظرفیت در سطح استان و حوزه انتخابی خوداستفاده کنم.

کرمی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان به خصوص در حوزه انتخابی شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر افزود: هم‌اکنون ظرفیت‌های گردشگری و توریستی خوب در شهرستان‌های بن و سامان وجود دارد و باید بسترهای لازم برای توسعه گردشگری در این شهرستانها فراهم شود تا سرمایه‌گذاری گسترده انجام شود.

به گفته وی، اعطای مجوز برای ساخت و ساز و ویلاسازی در ۲شهرستان بن و سامان و بخشی از شهرکرد و فرخشهر می‌توان علاوه بر توسعه صنعت گردشگری، درآمدزایی و اشتغال خوبی برای فعالان عرصه گردشگری این شهرستان‌ها فراهم کرد.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با اشاره به اینکه در دوران گذشته مدیرکل صنایع، معاون تجارت استان را برعهده داشتم، گفت: نزدیک ۸۰۰ واحد تولیدی، صنعتی در سطح استان استقرار پیدا کرد و زمینه ایجاد ۱۸هزار شغل فراهم شد و ۷۴۵ طرح در دست اجرا داشتیم که زمینه ایجاد ۲۸ هزار شغل را ایجاد می‌کرد و هنوز برخی از این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بین پنج تا ۹۰ درصد اجرایی نشدند.

به گفته وی، هم‌اکنون در سطح استان طرح‌های وجود دارد که قریب ۱۴سال‌ به بهره‌برداری نرسیدند، در حالی که بیکاری، شغل و درآمد برای جوانان از مهمترین گرفتاری‌های مردم استان است.

وی با تاکید بر تامین و ایجاد زیرساخت‌های درآمدی در سطح استان گفت:در صورتی که مشکلات اقتصادی و اشتغال رفع نشود انگیزه برای ازدواج و فعالیت در اجتماع برای مردم به خصوص جوانان از بین می‌رود که رفع این مشکلات و رشداقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری گسترده است.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر گفت: قریب ۱۲سال است که رشد اقتصادی نداشتیم و در حد اصطحلاک صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و بخش‌های تجاری و بیشتر سرمایه‌گذاری نشده و این امر برای استان خطرناک است.

به گفته وی، براساس مطالعات انجام شده حدود ۹۰ درصد سرمایه‌گذاری در استان از طرف کسانی است که در آن صنعت فعالیت داشتند و شناخت و آشنایی پیدا کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha