۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85398138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن «امید آینده» و نمایشگاه «خیابان آینده» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل از برگزاری سلسله رویدادهای مردم‌محور با عنوان جشن‌های «امید آینده» و نمایشگاه «خیابان آینده» با هدف ایجاد نشاط، امیدآفرینی و تبیین اهمیت انتخابات پیش‌رو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای جشن‌های «امید آینده» با توجه به لزوم ایجاد نشاط و امید در جامعه در نقاط مختلف شهر و برگزاری نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی با عنوان «خیابان آینده» در محل سالن ختایی مجموعه جهانی شیخ صفی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف شعبانیه از جمله جشن‌های فرهنگی و موکب‌های پذیرایی افزود: این نمایشگاه فرهنگی و آموزشی به منظور ارائه محتواهای تبیینی، فرهنگی، هنری و عرضه محصولات مرتبط به‌همراه برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی بانشاط از امروز، هفتم اسفند آغاز می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: غرفه‌های دینی، مذهبی، سنتی و آیین‌های ایرانی روستایی و عشایری و تولید ملی، جمعیت و خانواده و غرفه دعوت در این نمایشگاه به همت برخی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی و جهادی برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به نقش دختران و زنان در خلق حماسه و انتخاب آینده ایران قوی، برگزاری نشست‌های گفت‌وگو-محور در حوزه‌های مختلف با حضور نخبگان و جوانان نیز برنامه‌ریزی شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و استان اردبیل که پنج حوزه انتخابیه دارد، از هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری برخوردار است.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر (بر اساس آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵) در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha