نامزد مجلس خبرگان رهبری در گلستان: مشارکت گسترده در انتخابات، عامل وحدت مردم ایران است

گرگان- ایرنا- نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گلستان گفت: حضور در پای صندوق انتخابات، عامل وحدت همه ایرانیان است و ۱۱ اسفندماه بار دیگر این انسجام یکپارچه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طبق فراخوانی که از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان منتشر کرده نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌توانند با حضور در دفتر این خبرگزاری در گرگان و گنبدکاووس، برنامه های خود را ارایه کنند.

«کمال‌آخوند غراوی» اظهار کرد: مردم ایران در مناسبت‌های مهم ملی از جمله انتخابات همواره حضور فعالی دارند که مشابه آن در هیچ کشور دیگری مشاهده نمی‌شود.

وی گفت: در دوره‌های گذشته، اهل سنت گلستان نامزدی در مجلس خبرگان نداشتند اما در دیگر استان‌ها شاهد حضور آنان در این نهاد بسیار مهم هستیم که نشان می‌دهد هیچ محدودیتی برای نامزدی علمای اهل سنت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گلستان ادامه داد: برای تبیین شرکت در انتخابات، شیعه و سنی نداریم و باید برکات این حضور را برای همه به‌خصوص نسل جوان تبیین کنیم.

غراوی گفت: با وجود تحریم دشمنان علیه ایران اسلامی و وجود مشکلات عدیده‌، شرکت پرشور در انتخابات، پشتوانه مناسبی برای ایران اسلامی است که می‌تواند تاثیر زیادی در هدف‌گذاری برای توسعه ایران داشته باشد.

وی خطاب به برادران و خواهران گلستان، گفت: این استان الگوی وحدت است که باید بتوانیم این انسجام را به نسل جوان منتقل کرده و علاوه بر این، برکات جمهوری اسلامی را برای نسل آینده تبیین کنیم.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان افزود: باید قدر جمهوری اسلامی را که اسلامی و برگرفته از دین مبین اسلام و قرآن است بیشتر بدانیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در ایام ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و اکنون نیز برای حضور در پای صندوق رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایرنا، کمال‌آخوند غراوی متولد سال ۱۳۳۷ هجری شمسی در روستای آق توقای از توابع شهرستان مراوه تپه است.

وی در کنار معلمی( بازنشسته)، بیش از ۲۰ سال در شورای حل اختلاف گنبدکاووس فعالیت کرد و تدریس در مرکز تربیت معلم و دانشگاه‌های منطقه را در کارنامه خود دارد و همچنین به عنوان روحانی حج فعالیت می‌کند.

استان گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha