۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85398189
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رشد مخاطبان برنامه «فوتبال ۱۲۰»

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85398189
رشد مخاطبان برنامه «فوتبال ۱۲۰»

تهران- ایرنا-«فوتبال ۱۲۰»، اولین برنامه تخصصی بررسی فوتبال اروپا به تهیه‌کنندگی پویا خسروی و با اجرای حافظ کاظم‌زاده رشد ۵ درصدی مخاطب در کمتر از ۴ ماه تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، هفته گذشته بود که مرکز پژوهش‌های صداوسیما آماری از مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی منتشر کرد. آمارها نشان داد که برنامه‌های فوتبالی همچنان در جذب مخاطب بالاتر از دیگر برنامه‌های تلویزیونی هستند و فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» با رشد ۵ درصدی مخاطب روبرو شده است.

حافظ کاظم‌زاده مجری فصل جدید این برنامه در آنتن زنده تلویزیون از مخاطبان این برنامه تشکر کرد.

کاظم زاده رشد چشم‌گیر و قابل توجه مخاطبان این برنامه را که باعث شده تا «فوتبال ۱۲۰» در بین برنامه‌های پربیننده رسانه ملی قرار بگیرد متذکر شد و گفت: طبق آمارهای رسمی رسانه ملی شاهد افزایش مخاطبان برنامه هستیم که این موضوع مسئولیت من و دوستانم در تیم «فوتبال ۱۲۰» را دو چندان می‌کند. زیرا مخاطب امروز مخاطب سخت‌گیری است، مخاطبی تیزبین و تیزهوش که به واسطه حجم زیادی از محتواهایی که در دسترسش است آن را به سختی و با وسواس برای تماشا انتخاب می‌کند.

وی افزود: اینکه برنامه «فوتبال ۱۲۰» بین برنامه های پرمخاطب تلویزیون قرار گرفته برای تیم ما بسیار اتفاق خوبی است و این موضوع کار ما را برای آینده سخت می‌کند چرا که باید در آینده بهتر از قبل باشیم و کیفیت بالاتری از فوتبال اروپا و حواشی آن را برای مخاطب با نمایش بگذاریم.

«فوتبال ۱۲۰» اولین برنامه تخصصی بررسی فوتبال اروپا در صداوسیماست که از فروردین‌ماه ۱۳۹۲ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و در ۱۱ فصل روی آنتن شبکه ورزش رفت. فردوسی‌پور این برنامه را در خرداد ماه سال جاری با ۸ درصد مخاطب به سازمان صدا و سیما تحویل داد.

پس از حدود ۳ ماه وقفه، برنامه «فوتبال ۱۲۰» از مهرماه سال جاری با تیم جدید به تهیه‌کنندگی پویا خسروی شروع به کار کرد و در تازه‌ترین آماری که مرکز نظرسنجی سازمان صداوسیما منتشر کرده است مخاطبان آن به ۱۳ درصد افزایش یافته است.

برنامه «فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی و با اجرای حافظ کاظم‌زاده روزهای پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha