رتبه‌بندی نومعلمان مطابق قانون بررسی می‌شود

تهران - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش گفت: هم اکنون سامانه رتبه‌بندی برای نومعلمان فعال شد و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند تا مطابق قانون بررسی شود.

علی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره دلایل عدم صدور احکام رتبه‌بندی معلمانی که افزایش رتبه داشتند، اظهار کرد: تعداد این معلمان بسیار اندک و شاید کمتر از یک هزارم معلمان است، حدود ۲ هزار نفر از معلمان با این وضعیت مواجه هستند و با حقوق اسفند احکام رتبه‌بندی آنها صادر می‌شود.

وی درباره رتبه بندی نومعلمان عنوان کرد: اخیراً مرکز پژوهش‌های مجلس هم درباره رتبه بندی معلمان جدید الاستخدام مکاتبه‌ای را داشت و هم اکنون سامانه رتبه بندی برای نو معلمان فعال شد و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند که مطابق قانون بررسی خواهد شد.

رتبه‌بندی نومعلمان مطابق قانون بررسی می‌شود


به گزارش ایرنا، طرح رتبه بندی معلمان با اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و پس از ۱۰ سال انتظار در دولت سیزدهم اجرایی شده است.

در رتبه‌بندی معلمان، افراد براساس فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند ارتقا می‌یابند و نه براساس سنوات خدمت؛ هر فردی که وارد آموزش و پرورش می‌شود مبتنی بر آیین‌نامه رتبه‌بندی بر اساس فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و افتخاراتی که یک معلم می‌تواند کسب کند، ارتقا خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha