۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85398362
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان دام زنده و آرد در باشت دستگیر شدند

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85398362
قاچاقچیان دام زنده و آرد در باشت دستگیر شدند

گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی باشت گفت: سه نفر قاچاقچی دام زنده و آرد مورد استفاده نانوایی ها در این شهرستان در دام نیروهای انتظامی گرفتار شدند.

سرهنگ علی مسعود جو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی در محور باشت -گچساران ایست بازرسی دایر کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی ایسوزو و وانت سایپا مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

مسعود جو ابراز کرد: بیش از چهار تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق مورد استفاده نانوایی ها در بازرسی از این خودروها کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۲ متخلف در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودروهای متوقف شده به پارکنگ انتقال داده شد.

محموله دام قاچاق در باشت توقیف شد

فرمانده انتظامی باشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیونت حامل دام زنده در محور گچساران- بابا میدان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

مسعود جو تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۹ راس گوسفند کشف کردند. این قاچاقچی قصد انتقال این محموله را به یکی از استان های همجوار برای صادرات غیرقانونی داشت .

فرمانده انتظامی باشت ابراز کرد: کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ذکر کرده‌اند. متخلف حامل دام قاچاق دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و کامیونت نیز به پارکینگ منتقل شد.

مسعود جو تصریح کرد: نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق کالا با تمام توان مبارزه خواهد کرد.

شهرستان ۲۶ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha