۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85398652
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی اصفهان در کاشان ثبت شد

اصفهان- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در کاشان با ۳۴.۳ میلی‌متر ثبت و گزارش شد.

محمدرضا رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پس از کاشان، آران و بیدگل و اردستان هر کدام با ۲۷.۹ میلی متر، بادرود با ۱۶.۹ میلی متر و خوانسار با ۱۵.۲ میلی متر در مراحل بعدی بیشترین بارش‌های ثبت شده در استان هستند.

وی با بیان اینکه بارش از همه مناطق استان گزارش شده و کوهپایه با ۰.۱ میلی متر کمترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: میزان بارش در شهر اصفهان ر ایستگاه باران‌سنجی اداره کل هواشناسی ۱۱.۴ میلی‌متر ثبت شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه سرد بارشی در روز جاری(دوشنبه) تا اوایل فردا در بیشتر مناطق استان است و بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید و کاهش محسوس دما و یخبندان در بیشتر مناطق پیش بینی می‌شود.

بیشترین بارندگی اصفهان در کاشان ثبت شد

وی اضافه کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۲ و در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: خُور و بیابانک با دمای پنج و بویینِ و میاندشت با دمای منفی هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

بیشترین بارندگی اصفهان در کاشان ثبت شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد در زمینه ادامه فعالیت سامانه سرد بارشی و ماندگاری توده هوای سرد در منطقه تصریح کرد: این هشدار در باره ماندگاری توده هوای سرد از امروز تا روز جمعه هفته جاری در همه مناطق بویژه نیمه شمالی و غربی استان صادر شده است.

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha