۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85399502
T T
۳۳ نفر

برچسب‌ها

بارش‌ها در اصفهان چهارشنبه از سر گرفته می‌شود

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبر: 85399502
بارش‌ها در اصفهان چهارشنبه از سر گرفته می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وقفه‌ای موقت در بارندگی‌ها امروز (سه‌شنبه) در استان رخ می‌دهد اما بارش برف و باران فردا از سر گرفته می‌شود.

محمد رضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی از فردا در استان فعال خواهد شد و شرایط بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید، اُفت محسوس دما و یخبندان در بیشتر مناطق استان تا پنجشنبه پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در نطنز با ۲۱ میلی‌متر ثبت و گزارش شد.

وی افزود: پس از نطنز، اردستان با ۲۰، کاشان با ۱۵، فریدونشهر با ۱۳، گلپایگان با ۱۲، آران و بیدگل با ۱۱، مبارکه با ۱۰ و زرین‌شهر، بادرود، نایین و شهرضا هر کدام با ۹ میلی‌متر در جایگاه‌های بعدی بیشترین بارش‌ ثبت شده در استان قرار دارند.

رفیعی ادامه داد: میزان بارش در شهر اصفهان در ایستگاه باران‌سنجی اداره کل هواشناسی نیز سه میلی‌متر ثبت شده است.

وی بیان کرد: خور و بیابانک با دمای ۶ و خوانسار با دمای منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان نیز منفی یک درجه سانتی‌گراد بود که نسبت به روز گذشته ۲ درجه گرم‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۲ درجه و در سردترین ساعت به منفی سه درجه سانتی‌گراد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha