۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85398694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵۰ دانش‌آموز رأی اولی پیشوایی بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند

پیشوا - ایرنا - در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۷۵۰ دانش آموز دختر و پسر مدارس شهرستان قرچک به عنوان دانش‌آموزان رأی اولی، بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور در این مراسم که روز دوشنبه در صحن مطهر امامزاده جعفربن موسی الکاظم (ع) فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان جهان برگزار شد اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد مردم‌سالاری دینی و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تا کنون این مهم دنبال شده است.

علی قشقایی اظهار داشت: امروز شرکت در انتخاباتی حقی است که افراد نباید خود را از آن محروم کنند و باید دقت داشت در کنار مشارکت بالای مردم، لازم است تا افراد نسبت به انتخاب اصلح نیز اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام سال‌هاست که تلاش دارند تا با سیاه نمایی، کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام و ایجاد یأس و ناامیدی، جامعه را از بدنه نظام جدا کنند ولی قطعا مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات، به دشمنان ثابت می‌کنند هیچگاه دست از آرمان‌های انقلابی که برای به ثمر نشستن آن خون هزاران شهید به زمین ریخته شده بر نمی‌دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز شرکت در انتخابات تکلیفی الهی است ولی در کنار مشارکت بالا، لازم است تا با در نظر گرفتن افراد معیارهای انتخاب اصلح، از بین نامزدهای موجود، به بهترین فرد رأی دهند تا مجلسی قوی برای پیشبرد اهداف نظام تشکیل شود.

قشقایی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مستقل، مقتدر و عزتمند در جهان شناخته می‌شود که در برابر تمامی تهاجمات، تهدیدات و تحریم‌های ناجوانمردانه، سر تعظیم در برابر هیچ قدرتی خم نکرده است.

وی افزود: امروز کشور ما با اقتدار و با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی موفق شده تا در حوزه‌های مختلف علمی از جمله علوم هسته‌ای، نانو، پزشکی، هوافضا به دستاوردها و پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کند و قطعا این اقتدار و عزت روزافزون است.

این مسئول با تأکید بر لزوم حضور نسل جوان و آینده‌ساز کشور در عرصه‌های مختلف برای ایجاد شور و نشاط در جامعه گفت: امروز در آستانه انتخابات یازدهم اسفند، دانش آموزان رأی اولی مسئولیت بزرگی بر عهده دارند و می‌توانند ضمن مشارکت خویش در این عرصه سیاسی، افراد خانواده و دیگر دوستان خود را نیز به حضور در عرصه انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha