انتخاب نامزدهای اصلح باعث تحولات جدی در جامعه می‌شود

بیرجند - ایرنا - عضو هیات اندیشه‌ورز جامعه عشایر خراسان جنوبی گفت: انتخاب افراد اصلح و کارآمد علاوه بر موجبات تشکیل مجلس قدرتمند، باعث تحولات جدی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود.

نظر افضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدون شک در صورت انتخاب نمایندگان شایسته و اصلح در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانونگذار، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور خواهیم بود.

وی انتخابات را مظهر تحول، مردم‌سالاری و نگاه عمیق نظام جمهوری اسلامی به آرا و اندیشه‌های مردمی دانست و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و قانونی است که مردم باید در راستای انجام این رسالت دینی و ملی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، افراد اصلح را انتخاب کنند.

نماینده سابق مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با همه توان برنامه‌ریزی می‌کنند که مردم پای صندوق‌های رای نروند و مشارکت کمی داشته باشند، بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مردم ما به خصوص مردم خراسان جنوبی حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رای داشته‌اند و امیدواریم در انتخابات امسال هم با حضور چشمگیر خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی تصریح کرد: پشتوانه مردمی از مهمترین ارکان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و این پشتوانه اقتدار و عزت ایران اسلامی را به دنبال دارد.

افضلی گفت: تجربه ثابت می‌کند هر جا پشتوانه مردمی وجود نداشت دشمن برای تخریب نظام قدم‌ها جلو آمد پس باید همه ما برای خثی کردن توطئه‌های دشمنان و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم.

وی گفت: در شرایطی که دشمن برای ناامیدی مردم از نظام در تلاش است، ملت ایران باید همدل و همصدا برای عزت و اقتدار کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

عضو هیات اندیشه‌ورز جامعه عشایر خراسان جنوبی بیان کرد: مردم ما در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام همیشه پای کار بودند و امیدواریم براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در انتخابات پیش‌رو هم با حضور حداکثری خود سنگ تمام بگذارند و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha