باشگاه بعثت کرمانشاه درباره اتفاقات دیدار با تیم امید تراکتور تبریز بیانیه صادر کرد

کرمانشاه - ایرنا - روابط‌ عمومی باشگاه بعثت کرمانشاه درباره اتفاقات بعد از ظهر امروز دوشنبه دیدار با تیم امید تراکتور تبریز بیانیه رسمی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کاروان تیم امید تراکتور که برای رقابت با تیم بعثت عازم کرمانشاه شده بود، مدعی شدند که در استادیوم مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفتند.

بر این اساس باشگاه بعثت کرمانشاه بیانیه‌ای در این زمینه صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بر اساس برنامه رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ قرار بود در چارچوب لیگ برتر امید کشور تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر بروند.

در حالیکه ساعت ۱۳ کلیه عوامل برگزاری مسابقه اعم از نیروهای انتظامی، کادر درمان و آمبولانس، نماینده فدراسیون و داوران در ورزشگاه حاضر بودند تیم تبریزی با ادعای درگیری در خارج از استادیوم حاضر به بازی نشده و از حضور در مسابقه به بهانه واهی امتناع کرد این درحالیست که هیچ سندی مبنی بر ادعای مطروحه ارائه نشده و بر اساس تصاویر موجود و مستند اتوبوس تیم تراکتور در صحت و سلامت کامل بوده و این بازی رسانه‌ای صرفا توجیه عدم حضورشان بوده است.

بیانیه مذکور همچنین آورده است طبق صورتجلسه رسمی نماینده فدراسیون تمام اتفاقات مطرح شده توسط تیم تراکتور فقط در حد ادعا بوده و هیچ سندی ارائه نشده و امنیت حاضران در ورزشگاه و استادیوم به بالاترین شکل ممکن فراهم شده بود.

همچنین نتیجه این دیدار در شرایط جدول بسیار تاثیر گذار بود و این ترفند برای فرار از رقابت در مستطیل سبز است و گرنه کرمانشاه و مردمش همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده و قطعا این بازی‌های رسانه‌ای‌ ناجوانمردانه سناریویی بیش نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha