۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۰
کد خبر: 85399194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برف، آموزش دانش‌آموزان کلاردشت و کجور مازندران را مجازی کرد

نوشهر - ایرنا - برف و یخبندان بنا به گفته مدیران آموزش و پرورش کلاردشت و کجور نوشهر فعالیت آموزشی دانش‌آموزان این شهرستان ها سردسیر و کوهستانی را برای فردا سه‌شنبه غیرحضوری کرد.

محمد پورداودی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به علت سرمای بیش از حد و لغزندگی سطح معابر شهری و روستایی بر اثر بارش برف به منظور حفظ جان دانش آموزان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان گرفته شد.

آموزش دانش آموزان در این شهرستان روز گذشته هم به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر شهری و روستایی بنا به اعلام قبلی اداره آموزش و پرورش کلاردشت که رسانه ای هم شد غیرحضوری شد.

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت گفت: دانش آموزان دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و دوم برای فردا هشتم اسفند می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق بستر پیام رسان شاد آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

هواشناسی مازندران هم امروز دوشنبه با اشاره به تداوم فعالیت سامانه سرد بارشی برف و یخبندان در مناطق مختلف مازندران هشدار داده بود.

هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را صبح امروز و فردا اعلام و پیش بینی کرد که شرایط جوی مازندران در طی این مدت با بارش باران، کاهش محسوس دما، وزش باد گاهی به نسبتا شدید و در دامنه ها و ارتفاعات و محورهای کوهستانی نیز مه آلود با بارش برف و کولاک همراه باشد.

طبق این گزارش، شرایط نامساعد آب و هوایی تا روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در این استان حاکم بوده و روز جمعه این سامانه از استان خارج می‌شود.

در شهرستان ۵۰ هزار نفری کلاردشت بیش از چهار هزار دانش آموز در ۴۵ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha