نصیرزاده: مسئولیت امنیت بازیکنان تراکتور با میزبان بود/ صحنه‌سازی نکردیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: وقتی از هتل به سمت ورزشگاه می‌رویم امنیت ما با میزبان، هیات فوتبال و نیروی انتظامی است.

به گزارش ایرنا، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: کارت بازی امیرارسلان مطهری را گرفتیم و کادر ما تکمیل شده است. محمد عسکری هم به کادر ما اضافه شد. باشگاه تمام کارهای لازم را برای گرفتن بازیکن انجام می‌دهد. ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادر را پرداخت کردیم. سعید ایرانخواه از فجر سپاسی سرباز بود و بازیکن خودمان است و به تراکتور بازگشت.

وی درباره حواشی دیدار تیم‌های امید تراکتور و بعثت کرمانشاه گفت: وقتی به سمت ورزشگاه رفتیم، اتوبوس نمی‌توانست به داخل برود و بیرون ماند. وقتی که در اتوبوس باز شد ۵ بازیکن تراکتور پایین می‌آیند تا در صندوق را باز کنند و چمدان‌های خود را دربیاورند. چند نفر از اتومبیل ماکسیما پیاده شند و با اشیا برنده و شوکر به بازیکنانم حمله کردند. یکی با پشت چاقو به سر بازیکن تراکتور زد. بعد از آن با ضربه چاقو به بدنه اتوبوس کفش‌ها و لباس‌های بازیکنان را می‌برند.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: راننده اتوبوس حرکت و شماره ماکسیما را پیدا می‌کند و به پلیس کرمانشاه اعلام کرد و پلیس گفت پلاک برای یک پراید است. بعد از ضربه، چاقو بازیکنان تراکتور به داخل زمین می‌دوند و بازیکنان بعثت در حال گرم کردن بودند و اصلا توجهی به بازیکنان تراکتور نکردند. این موضوع باعث شد تا با اورژانس تماس بگیریم و وضعیت بدی بود.

نصیرزاده یادآور شد: وقتی از هتل به سمت ورزشگاه می‌رویم امنیت ما با تیم میزبان، هیات فوتبال و نیروی انتظامی است. نمی‌توانند بگویند به بیرون رفتید و به ما ربطی ندارد، چراکه آداب برگزاری فوتبال اینگونه است. اصلا سابقه نداشته مردم خوب کرمانشاه چنین کاری کنند. اگر بچه مردم کشته می‌شد اصلا این فوتبال ارزشی نداشت و چرا ما باید صحنه سازی کنیم. صدرصد دوربین همه وقایع را رصد کرده است. حداقل ۱۲ نفر حمله کردند و از کنار ماکسیما چند نفر از گوشه کنار منتظر بودند تا حمله کنند. درست نیست تا اگر چهار نفر کار اشتباه کردند، کل مردم کرمانشاه زیر سئوال بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha