مجوزهای لازم برای راه اندازی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) خمین صادر شد

خمین- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی خمین از صدور مجوزهای لازم برای راه‌اندازی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) خمین همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) خبر داد.

دکتر سید حسین موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی و مستمر همکاران دانشکده علوم پزشکی و تکمیل مراحل عمرانی و فنی پروژه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) خمین، همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) مجوزهای لازم راه اندازی از جمله تاییدیه آتشنشانی و آسانسور صادر شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی ادامه داد: بخش‌های مختلف این مرکز توسط حوزه ریاست دانشکده، معاونت‌های مختلف توسعه، درمان، بهداشت، اداره تجهیزات پزشکی و دفتر فنی و منابع فیزیکی بارها مورد بررسی قرار گرفته و طی تلاش جمعی و اقدام جهادی تکمیل شد.

وی اضافه کرد: با صدور این مجوزها، براساس جلسات برگزار شده هیات رئیسه دانشکده و برنامه فازبندی پیشنهادی معاونت درمان و رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) به زودی عملیات انتقال بخش‌های درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) به این مرکز صورت خواهد گرفت.

دکتر موسوی گفت: خوشبختانه این بیمارستان با ۱۴۴ تخت مصوب و با حمایت‌های وزارت بهداشت تکمیل و پس از ۱۴ سال انتظار، به زودی افتتاح و مردم خمین از خدمات این مجموعه درمانی بهره‌مند خواهند شد.

وی در خصوص کیفیت هتلینگ و خدمات درمانی قابل ارائه در این مرکز توضیح داد: این بیمارستان در ۱۲ هزار مترمربع وسعت احداث شده است و طراحی فضای فیزیکی و هتلینگ این مرکز کاملا در جهت حفظ کرامت بیماران و همراهان ایشان و در راستای ایجاد رضایتمندی صورت گرفته است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی خمین بیان کرد: تمام تجهیزات نصب شده در این مرکز جدید، به روز و با تکنولوژی بالا است تا مردم از خدمات تخصصی درمانی با کیفیت برخوردار شوند.

دکتر موسوی ادامه داد: همچنین در دولت مردمی و در طول یکسال در شهر خمین پروژه‌های مهم درمانی دیگر همچون پایگاه سلامت شهری روستایی شماره چهار، زنجیره سرما، آزمایشگاه معاونت غذا و دارو، سلف سرویس دانشجویی، بهسازی پایگاه اورژانس شماره یک شهری، راه اندازی MRI در بیمارستان امام خمینی (ره) و چندین پروژه بهداشتی درمانی دیگر در حال انجام و تکمیل شده است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در بخش جنوبی استان مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha