رفیعی: حل مشکل آلودگی هوا مهمترین مطالبه تهرانی‌ها است

تهران- ایرنا -رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل آلودگی هوا مهمترین مطالبه شهروندان پایتخت است و توجه ویژه ائتلاف امنا به موضوع می‌تواند معضلات این بخش را حل کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سمیه رفیعی روز سه‌شنبه - هشتم اسفندماه - در جمع خبرنگاران با اشاره به معضل آلودگی هوای تهران اظهار داشت: آلودگی هوا موضوعی فرابخشی است که حل آن نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت های آلودگی هوا به سلامت شهروندان اظهار داشت: باید در این زمینه، انقلابی ورود کرد و همراه با اجرای درست قانون هوای پاک، این مشکل را در مرحله اول کنترل و در نهایت آن را برطرف کرد.

رفیعی با بیان اینکه مشکل آلودگی هوا قابل حل است، یادآور شد: به عنوان‌ مثال مکزیکوسیتی که زمانی یکی از پایتخت‌های آلوده جهان بود، توانست با اجرای طرح‌های ضربتی آن را مهار کرده و اکنون از این وضعیت خارج شده است.

وی تاکید کرد: با وجود اقدامات انجام شده در زمینه آلودگی هوا، همچنان تهرانی‌ها با این معضل مواجه هستند که باید در این زمینه اقدام موثری صورت گیرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به توجه ویژه ائتلاف امنا به موضوع محیط زیست و به ویژه آلودگی هوا ابراز امیدواری کرد که مجلس آینده بتواند با ورود جدی به این مشکل یکی از مهمترین دغدغه پایتخت نشینان را برطرف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha