۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85399488
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قطعی‌های برق در گیلان تا عصر امروز برطرف می‌شود

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85399488
قطعی‌های برق در گیلان تا عصر امروز برطرف می‌شود

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان گفت: برق همه مناطق دچار قطعی به دلیل بارش برف تا عصر امروز وصل و مشکل مرتفع می‌شود.

جواد لطفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به دلیل بارش برف شاهد قطعی موردی برق در برخی از مناطق استان هستیم، افزود: هم اینک برق در مناطقی از بخش های سنگر، امامزاده هاشم و کوچصفهان رشت به دلیل بارش برف قطع است که تا عصر امروز مشکل این مناطق نیز برطرف می شود.

وی اظهار کرد: شکستن شاخه‌ها و سقوط درختان بر روی سیم‌ها و کابل ها دلیل قطعی برق است که همکاران ما در مناطقی که مسیر باز است در محل حضور دارند و در حال رفع مشکل هستند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته بخش زیادی از این قطعی های موردی مرتفع شده است، ادامه داد: علت اینکه هنوز نتوانسته ایم برق مناطقی از امامزاده هاشم، کوچصفهان و سنگر رشت را برقرار کنیم مسدودی مسیر و جاده و عدم دسترسی بوده است اما نیروهای شرکت توزیع برق گیلان در تلاشند تا مشکل این مناطق را نیز در اسرع وقت مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف در اکثر نقاط گیلان، ۲۳۴ گروه از نیروهای شرکت توزیع برق در آمادگی کامل بسر می برند و حتی به صورت پیاده در مناطقی که مسیرها مسدود بود، حضور یافتند تا مشکل قطعی برق را برطرف کنند.

لطفی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه در برخی از مناطق شهرهای گیلان کابل‌های خودنگهدار جایگزین سیم های فرسوده برق شده است، قطعی برق در هنگام بارش برف و سایر موارد کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با سامانه های ۱۲۱ و برق من ارتباط برقرار کرده و قطعی برق محل خود را اطلاع رسانی کنند و با صبوری خود به ما کمک کرده و نیروهای این شرکت تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در کوتاه ترین زمان برق مناطقی که به دلیل بارش برف قطع شده، برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف از شامگاه یکشنبه در استان گیلان آغاز شد که ارتفاع برف در برخی از مناطق کوهستانی این استان نیز به حدود ۱۲۰ سانتیمتر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha