۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85399841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشدار: پشتیبانی و تجهیز شعب روستایی در بخش مرکزی ملارد با دهیاران است

ملارد - ایرنا - بخشدار مرکزی ملارد گفت با توجه به هماهنگی صورت گرفته با ستاد انتخابات شهرستان امور مربوط به پشتیبانی و تجهیز ۲۲ شعبه در نظر گرفته شده برای جمع آوری آرای روستائیان این بخش بر عهده دهیاران است.

به گزارش ایرنا، حمید کاظمی روز سه شنبه در جمع دهیاران بخش مرکزی ملارد افزود: مهمترین مساله‌ای که در این ایام در پیش رو داریم برگزاری انتخابات پرشور همراه با سلامت و امنیت در روز جمعه ۱۱ اسفند است.

وی اظهار داشت: روز انتخابات همیشه برای ما مهم و سرنوشت ساز بوده و به همین دلیل برای جلب مشارکت حداکثری مردم، باید مقدمات لازم را آماده و با همکاری سایر عوامل اجرائی ،نظارتی و انتظامی، تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا از این برهه سرنوشت ساز سربلند بیرون بیائیم.

این مسئول ضمن تاکید بر دعوت عمومی با هر وسیله ممکن برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات به دهیاران توصیه کرد: هماهنگی و همکاری های لازم را با ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات روز جمعه داشته باشند و همه شرایط را برای سهولت روستاییان در پای صندوق های اخذ رای مهیا کنند.

کاظمی با توجه به رسیدن به به پایان سال و اهمیت طرح استقبال از بهار افزود: طرح استقبال از بهار باید با هدف زیباسازی محیط روستایی، شادابی و نشاط اهالی روستاهای بخش مرکزی و مسافران نوروزی با نهایت دقت و ظرافت در روستاها اجرایی شود.

بخشدار مرکزی ملارد یادآور شد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای برگزاری مسابقات جام رمضان در قالب مسابقات فوتسال داخل سالن در بین روستاهای بخش مرکزی انجام داده و کلیه دهیاران اسامی تیم های روستایی خود را تا پایان هفته آتی به این بخشداری ارسال کنند.

بخش مرکزی ملارد یکی از ۲ بخش شهرستان ملارد در مجاورت شهرستان های شهریار و فردیس ،دارای یک شهر ، دو دهستان و ۱۲ روستا است که بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۳۲۵ هزار نفر در شهر ملارد و روستاهای این بخش سکونت دارند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha