۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85400655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک فعال بخش تولید: حضور در انتخابات صیانت از خون و آرمان شهداست

همدان - ایرنا - سازند انواع ماشین آلات کشاورزی در همدان گفت: سازنده انواع ماشین آلات کشاورزی گفت: مشارکت در انتخابات به مثابه حضور در صحنه و عرصه تصمیم گیری برای ساختن آینده روشن و صیانت از خون و آرمان شهداست.

حیدر خاوری دهقان که بیش از پنج دهه در حوزه ماشین الات کشاورزی فعالیت دارد، در گفت و گو با ایرنا افزود: مساله روز کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی است، مساله ای که برای همه آحاد جامعه سرنوشت ساز و تعیین کننده سیاست های اصلی کشور در همه ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از گلایه های اقشار مختلف جامعه در زمینه های معیشتی به حق است، افزود: با این حال باید توجه داشت که مشارکت نکردن در انتخابات باعث رفع مشکل نمی شود در حالی که باید پابه رکاب آماده حل مسائل کشور بوده و دربرداشتن موانع و مشکلات سهم و نقش خود را ایفا کنیم.

خاوری دهقان یکی از زمینه های مشارکت مردم در انتخابات را مطالبه گری از نمایندگان مجلس در زمینه قانونگذاری برای حل مسائل و مشکلات جامعه دانست و تاکید کرد: باید این سوال را پرسید که چرا در اجرای برخی طرحهای تولیدی اهتمام ویژه ای صرف نمی شود تا کشور در پناه تولید بتواند جایگاه خود را در اقتصاد جهانی پیدا کند.

وی بیان کرد: بر اساس مطالبه گری که مردم از نمایندگان مجلس دارند آنها نیز باید از دولت و دستگاههای اجرایی برای اجرای طرحهای تولیدی و کاهش بیکاری و مبارزه با فساد و از بین بردن کاغذ بازی مطالبه گری کنند که اگر این روند ادامه پیدا کند می توان به کاهش مشکلات پیش روی جامعه امیدوار بود.

سازنده انواع ابزارآلات و ماشین های کشاورزی ادامه داد: نمایندگان مجلس باید توانایی بررسی و ارزیابی قوانین مربوط به تولید و تجارت داشته باشند و آن بخش از قوانین که مربوط به دهه های گذشته است و برآورنده نیاز امروز نیست را به روز رسانی کنند تا تولید کنندگان بتوانند سهم خود را در پیشرفت کشور بدون موانع غیرضروری دنبال کنند.

خاوری دهقان گفت: در همه دنیا مشکلات کم و بیش وجود دارد اما آنچه مهم است وجود افرادی با برنامه و اراده لازم برای ایجاد تحول در چرخه تولید و صنعت است تا با همراهی آنها بتوان به حل مشکلات امیدوار بود.

وی تاکید کرد: اگر بدنبال حل مشکلات کشور هستیم چاره ای نداریم تا اینکه آستین ها را بالا بزنیم و درصدد چاره جویی برای معضلات کشور بر اساس ارزیابی های واقعی و دقیق باشیم در غیر این صورت کسی یا کشور دیگری برای ما دلسوزی نخواهد کرد.

این تولیدکننده همچنین گفت: در خصوص انتخابات پیشنهاد دارم همانگونه که نامزدهای انتخابات برای به دست آوردن رای مردم برنامه و طرح ارائه می کنند در پایان چهار سال گذشته، گزارش عملکرد خود را برای مردم منتشر و اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha