دعوت جامعه ورزش برای حضور پرشور مردم در انتخابات

تهران- ایرنا- جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به‌عمل آورد.

به گزارش ایرنا، در ادامه دعوت جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مرتضی فلاح مدیرکل دفتر حقوقی، ذبیح‌الله پورشیب، سپیده بابایی و سوادکوهی با انتشار پیام‌هایی در این خصوص بر لزوم شرکت در انتخابات تاکید کردند.

مرتضی فلاح مدیرکل دفتر حقوقی:

خواهش من از مردم عزیز ایران این است که در انتخابات حضور گسترده و مشارکت فعال داشته باشند تا کسی که دوست دارند، وارد مجلس کنند. هر چقدر آن آدم قوی‌تر باشد، ایران ما قوی‌تر می‌شود.

حضور ورزشکاران در انتخابات یک امر ضروری و واجب است و امیدوارم ورزشکاران ما با حضور خودشان همان‌طور که در عرصه‌های المپیک و جهانی می‌درخشند، در این عرصه هم بدرخشند و حضور پررنگ و پر از عشق را داشته باشیم و یک صفحه جدیدی را برای نسل آینده رقم بزنیم.

ذیبح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته:

اسفند ماه، انتخابات مجلس است و امیدوارم مردم حضور پررنگی پای صندوق‌های رای داشته باشند. خیلی از کشورهای دنیا، نگاه‌شان به این انتخابات است و منتظر هستند مشارکت‌ مردم را ببیند.

امیدوارم مردم کسی را انتخاب کنند که دلسوز مردم و مملکت باشد و به فکر مردم باشند. افراد دلسوز باید در مجلس تصمیم‌گیری کنند و امیدوارم کسانی که لیاقت دارند و می‌توانند کار درست را برای پیشرفت و آرامش مردم انجام دهند انتخاب شوند و ما این انتخاب را صورت می‌دهیم و باید بدانیم چه کسی را جدا از احساسات و نگاه قومی و قبلیه‌ای انتخاب می‌کنیم.

باید هوشمندانه تصمیم‌ بگیریم و فرد دلسوز مردم و مملکت را انتخاب کنیم و به فکر هیچ چیزی جز پیشرفت کشور، آرامش و آسایش مردم نباشد.

سپیده بابایی کاپیتان تیم ملی کشتی باکمربند:

از مردم و ورزشکاران می‌خواهم در انتخابات در کنار ما باشند و امیدوارم بتوانیم تصمیم‌گیرنده خوبی برای کشورمان باشیم.

سوادکوهی ورزشکار پهلوانی و زورخانه‌ای:

مسئله اول در انتخابات این است که همه در آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و این نشان می‌دهد که همه مردم به سرنوشت کشورشان علاقه دارند و امروز هر برگه رای که به صندوق انداخته می‌شود در حقیقت رای به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است که با رای خود سرنوشت کشور را تعیین کنیم. دشمن هم باید بداند مردم دست از انقلاب و آرمان‌های انقلاب بر نمی‌دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha