۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85401194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۷۶ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ شمار شهدای غزه به ۲۹ هزار و ۹۵۴ نفر رسید

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که ۷۶ شهروند فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۹ هزار و ۹۵۴ نفر رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «الجزیره»، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۸ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۰نفر دیگر را زخمی کرد و بدین ترتیب شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۹ هزار و ۹۵۴ نفر رسید.
این وزارتخانه افزود: در این مدت ۷۰ هزار و ۳۲۵ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش های میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوزهای بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بار تر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha