وعده جامعه عشایری پایتخت برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر امور عشایر استان تهران از برنامه جامعه تولید کننده جامعه عشایری این استان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند خبر داد.

فرشید ذبیحی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جامعه عشایری همچون جوامع شهری و روستایی در روز ۱۱ اسفندماه حضور پررنگی در انتخابات خواهند داشت و نمایندگان اصلح خود را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: جامعه عشایری استان تهران بیشتر در شهرستان‌های تهران، ورامین، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه، ری و همچنین ملارد و شهریار حضور دارند به همین منظور در روز جمعه پیش‌بینی استقرار صندوق اخذ رای سیار برای جمع‌آوری آرای آنها شده است.

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به راه اندازی کمپین «من رای می‌دهم» ویژه جامعه عشایری استان نیز گفت: در این کمپین جامعه عشایری با پیام تصویری برای شرکت در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کردند و همچنین ستاد انتخابات در همه شهرستان‌ها و امور عشایر استان برپا شده است.

به گفته وی، جامعه عشایری استان تهران در روز ۲۲ بهمن نیز در راهپیمایی تهران و سایر شهرستان‌ها حضور پررنگی داشتند و در روز جمعه نیز یک بار دیگر اتحاد و همدلی را به نمایش خواهند گذاشت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha