برف و کولاک چهار جاده کوهستانی کرمان را فراگرفت

کرمان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کرمان گفت: بارش شدید برف و کولاک پنج جاده ارتباطی استان از جمله شهر کرمان به سمت سیرجان و بافت، بافت - رابر و بردسیر - بافت را فراگرفته و راهداران با حضور در این جاده‌ها، مشغول خدمات رسانی هستند.

جواد دهقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش برف در این جاده ها از ساعاتی پیش شدید شده و امشب شدیدتر هم خواهد شد؛ در حوزه کرمان نیز براساس پیش بینی ها بارش داریم و دما به منفی چهار تا پنج درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی جاده های ارتباطی استان کرمان باز و تردد روان برقرار است اظهار داشت: بارش باران، برف و مه‌گرفتگی بیشترین پدیده های جوی در راه‌های استان کرمان هستند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان عنوان کرد: رانندگان هنگام بارش برف، باران و لغزندگی جاده ها، ضمن توجه به علایم راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئن برانند تا شاهد حوادث زمستانی نباشیم.

وی در ادامه از مردم درخواست کرد که پیش از تردد در جاده های استان کرمان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت جاده‌های استان خبر شوند و افرادی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند به طور حتم زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی از جمله لباس گرم به همراه داشته باشند و با باک پر از سوخت سفر کنند.

بارش برف و باران طی سامانه جدید بارشی از امروز مناطقی از استان کرمان را در بر گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha