عنایتی: قدر موقعیت‌ها را ندانستیم/ مردم ایران وظیفه خود را می‌دانند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی امروز مقابل صنعت نفت هم فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و فکر می‌کنم بازیکنان ما در برخی مواقع بی‌خیال هستند!

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، رضا عنایتی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط ما و نفت در جدول مناسب نیست و متاسفم که به سه امتیاز دست پیدا نکردیم.

وی افزود: ۱۰ نفره شدن کار ما را سخت کرد و در نیمه دوم مجبور به انجام بازی تدافعی شدیم. با این حال 2 فرصت بسیار خوب در ضدحملات داشتیم که از دست رفت. اینکه موقعیت‌های مناسب را تبدیل به گل نمی‌کنیم، به معضلی در تیم ما تبدیل شده است.

سرمربی پیکان اضافه کرد: در برخی مواقع فراموش می‌کنیم که کجا هستیم و در چه تیمی بازی می‌کنیم. موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و در کل از شرایط بازی راضی نیستم، چراکه برتری را از دست دادیم. داور خوب بود اما مثل چند دیدار گذشته، یک گل سالم ما پذیرفته نشد.

عنایتی گفت: چون فشاری روی بچه‌های ما نیست، بی‌خیال هستند و شاید اگر این تیم تماشاگر داشت، شرایط هم متفاوت بود. از تیم ما همه تعریف می‌کنند و موقعیت گل داریم و تیم باکیفیتی هستیم. مقابل گل‌گهر که یک تیم باکیفیت و پرمهره است، مالکیت‌مان ۲۰ درصد بیشتر از رقیب بود. اما اینکه موقعیت ایجاد می‌کنیم و تبدیل به گل نمی‌کنیم، احساس می‌کنم بازیکنان ما خیلی راحت هستند و باید یک صحبت جدی داشته باشیم.

وی در خصوص در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: طبیعی است که همه مردم می‌دانند چه وظیفه بزرگی دارند و مطمئنا آنها بهتر از من می‌دانند که برای آینده‌شان تصمیم بگیرند و امیدوارم که همه را در انتخابات ببینیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha