۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85401741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار زنجان: حضور بالای مردم در انتخابات قدرت  دیپلماسی را افزایش می دهد

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه حضور بالای مردم در انتخابات پیش رو قدرت چانه زنی و دیپلماسی مسوولان را بیش از گذشته افزایش می دهد گفت: نظام سلطه درصدد تضعیف ایران اسلامی است و حضور مردم در این رخداد حساس از ابعاد مختلف اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوالفضل رفیعی شامگاه چهارشنبه در آیین امتنان" تجلیل از کادر تکواندوکاران زنجان" با اشاره به فرآیندهای انتخاباتی انجام شده در استان اظهارکرد: برنامه ریزی های انجام شده ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تاکنون محقق شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس یک لجستیک عظیم مردمی از هیات اجرایی تا افرادی که به عنوان نماینده فرماندار، اعضای شعبه و بازری در این رخداد مهم نقش آفرین هستند.

وی با با بیان اینکه اقدامات زیرساختی نیز تا زمان شروع رای گیری انجام خواهد شد گفت: با توجه به شرایط کنونی و منافع ملی حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات روز جمعه بیش از گذشته اهمیت دارد.

رفیعی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات نشان دهنده پویایی کشور، حق طبیعی در تعیین سرنوشت کشور است و این مهم در سطح اجتماعی از مولفه های توسعه اجتماعی یافتگی به شمار می رود.

معاون استانداری زنجان با تاکید بر اینکه تمامی نگاه های دشمنان به انتخابات در پیش رو معطوف شده است ادامه داد: مشارکت فعالانه مردم در پای صندوق های رای به معنی حل مشکلات و اعمال تغییرات مختلف است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: انتخابات هم مثل اتفاقات ۴۵ سال گذشته اوج و قله مردم سالاری است.

رفیعی با تاکید بر اینکه حضور بالای مردم در انتخابات موجب شده دشمنان در برنامه های خود تجدیدنظر کنند اظهارکرد: حضور مردم دراین رخداد مهم به منافع ملی گره خورده و اینکه فردی بگوید به خاطر مشکلات شرکت نمی کنم حرکت در مسیر اهداف دشمنان است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از روش های مختلف درصدد کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق های راهی هستند گفت: تبعات شرکت نکردن مردم متوجه کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و هر ایرانی که دوست دار کشور است این مهم را به عنوان شاخص مهم تعیین و تکلیف مسائل مختلف مد نظر قرار دهد.

رفیعی در بخش دیگری از این آیین با یادآوری اینکه تکواندو رشته پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی است، گفت: این رشته، ریشه دار است و استان زنجان نیز در این زمینه سر آمد است.

در پایان این مراسم از ۱۳۰ نفر از قهرمانان، کادر تیم های اعزامی به مسابقات کمیته ها و سایر دست اندرکاران هیات تکواندوی زنجان تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha