نسخه حضور

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85402211
نسخه حضور

همدان - ایرنا - پزشکان همدانی ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای نسخه حضور این صنف در این رویداد مهم را تجویز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نسخه دکتر محمود حمیدریان پزشک اورژانس آمده است: "موسم تصمیم گیری برای خودم،مردمم،فرزندان میهنم و کشور می باشد، پای به میدان نهیم برای رشد و تعالی و فرزندانمان، شکوفایی و امنیت شهرها و روستاهایمان، اقتدار و سربلاندی میهن عزیزمان، من رای می دهم.

در نسخه تجویزی دکتر رحمت بیگی متخصص اعصاب روان آمده است "با انتخابات قوی نطام اسلامی را تقویت می کنیم تا شرایط ظهور امام زمان(عج) فراهم شود".

در نسخه دکتر نجمه الصباح تالهی متخصص زنان و اطفال نیز عنوان شده که "به پاس خون شهدا و سربلندی کشورم به طور حتم در انتخابات شرکت می کنم".

نسخه حضور

"شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ساختن ایران قوی؛ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ هم تجویز دکتر محمد رییس زاده جراح عمومی و متخصص جراحی عروق است.

در نسخه محسن عالمی متخصص جراحی کلیه اینگونه تجویز شده که "انتخابات حق من است، دیگران حق ندارند به جای من تصمیم بگیرند".

نسخه حضور

دکتر طوس کیانی عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران و متخصص بیماریهای داخلی نیز معتقد است "تمامیت ارضی ایران بزرگ با هیچ چیز قابل معامله نیست، انتخابات حق من و همه ایران است".

سید حسن موسوی از پزشکان جراح و متخصص همدان در نسخه پزشکی خود تجویز کرده که به خاطر ایران عزیز حتما رای می دهد.

نسخه حضور

دکتر عماد ممتاز نیر در نسخه حضور به ۲ زبان فارسی و لاتین اینگونه تجویز کرده که من رای می دهم برای کشورم، دین ام، انسانیت، رهبری و ناامید کردن دشمنان" و به پاس خون مطهر همه شهدای مظلوم انقلاب اسلامی.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا جمعه یازدهم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha