۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85402214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات یک رویداد سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است + فیلم

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه دلفان گفت: انتخابات ۱۱ اسفند یک آزمون الهی و رویداد سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: انتخابات شاخص توفیق و علامت بسیار حساس و واضحی از مردم سالاری دینی در کشور ما است.

وی با بیان اینکه اسلامیت و جمهوریت شاکله اصلی نظام سیاسی جمهوری اسلامی است بیان کرد: مردم ۱۲ فروردین سال ۵۸ الگوی جدیدی از مردم سالاری دینی به جهانیان عرضه کردند و سهم آنها در اداره کشور در انتخابات تبلور می یابد.

وی افزود: مردم عزیز ما در تمام انتخابات گذشته با آغوش باز به استقبال انتخابات رفته اند و در انتخابات ۱۱ اسفند نیز ثابت خواهند کرد که وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه دشمنان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند ادامه داد: دشمن دنبال شکسته شدن وفاق ملی و کم رنگ کردن گردش نخبگانی است اما حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بازنگری دشمن در محاسباتش خواهد شد تا از توهمات باطل خود فاصله بگیرد.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح افزود: انتخاب اصلح حق مردم است و ضایع کردن آن یا معامله، مصالحه و مماشات نسبت به اصلح، خیانت به همه مردم می باشد.

امام جمعه دلفان با اشاره به شاخص‌های ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح بیان کرد: قوی و کارآمد بودن، شجاعت در عمل، آشنا به نیازهای کشور و جامعه، بصیر، با تدبیر و برنامه، پایبند به مبانی و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، صمیمیت با مردم و خود را خدمتگزار و نوکر آنها دانستن، استکبار ستیزی، شجاعت و مقاومت برابر فشارهای دشمن، امانتداری، پاکدستی و صادق بودن از شاخص های کاندیدای اصلح است.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه وفاق ملی، دشمنان را مایوس و سرخورده خواهد کرد افزود: مردم ما ۱۱ اسفند تکلیف سیاسی خود را انجام خواهند داد و برای رضای خدا، حمایت از ولایت و وطن پای صندوق‌های رای حضور چشمگیری خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha