یک هزار و ۴۰۰ نفر در دالاهو کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت که یک هزار و ۴۰۰ نفر عوامل مختلف اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، ستادی و خدماتی کار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان را برعهده دارند.

مسعود محنتی روز پنجشنبه طی گفت و گو با ایرنا، ضمن اشاره به اینکه جمعیت واجد شرایط رای شهرستان دالاهو ۲۹ هزار نفر است و ۲۵۰ نفر آنها رای اولی هستند، افزود: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم شهرستان فراهم شده است و انتظار می‌رود فردا جمعه در ۲ بخش مرکزی و گهواره مشارکت مردم را شاهد باشیم.

شهرستان سردسیری و معتدل دالاهو با اقلیم کوهستانی و بکر و جاذبه‌های طبیعی از ۲ بخش "مرکزی" و "گهواره" تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۵۶ شعب اخذ رای شامل ۲۰ شعبه شهری و ۳۶ روستایی در شهرستان دالاهو برای جمع آوری آرای مردم اختصاص یافته که ۲۱ شعبه ثابت و ۳۵ مورد سیار است.

فرماندار دالاهو در ادامه با اشاره به مشارکت ۳۷ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات گذشته، گفت: برگزاری نشست‌های چهره به چهره مردمی و جلسات مختلف گروهها و قشرهای مختلف سیاسی - اجتماعی در این شهرستان نوید بخش مشارکت عمومی مردم منطقه است.

محنتی تاکید کرد: در مهلت رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس که از سوم اسفند تا ساعت هشت صبح امروز ادامه داشت؛ مشکل جدی حاکی از تخلف نداشتیم و فضای شهرستان برای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی آماده است.

اسلام آباد غرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر و دالاهو نیز با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده‌اند و یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha