خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۶ اسفند برای ارسال آثار به جشنواره انتخابات فرصت دارند

یاسوج - ایرنا - سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: خبرنگاران فعال در رسانه های شنیداری، پایگاه های خبری محلی و خبرگزاری های استان تا روز ۱۶ اسفند برای ارسال آثار خود به جشنواره انتخابات فرصت دارند.

محمدصادق درفشی روز پنجشنیه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:آیین اختتامیه این جشنواره ۲۰ اسفند ماه برگزار و از برگزیدگان با جوایز نقدی تجلیل می شود.

سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نخستین جشنواره رسانه و انتخابات ویژه اصحاب رسانه در این استان برای مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

درفشی تصریح کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می شود که از ابتدای مرداد ماه امسال تا ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه استان می توانند آثار خود را در موضوع هایی مانند اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، ویژگی نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات، تبیین شاخص‌های انتخابات اصلح، آسیب شناسی انتخابات، نقش رسانه ها در تبیین و تشریح مسائل انتخابات، اخلاق انتخاباتی، انتخابات سالم، نقش تشکل ها و جریان های سیاسی در انتخابات ارسال کنند.

سرپرست روابط عمومی استانداری افزود: آثار تولیدی شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

وی عنوان کرد:خبرنگاران فعالان در رسانه های استان می توانند لینک کوتاه تولیدات خود را به تفکیک نوع خبر، گزارش خبری،تیتر،عکس،کلیپ،یادداشت،موشن گرافیک و مصاحبه در قالب پی دی اف به دبیرخانه ارسال کنند.

وی نوآوری و خلاقیت رسانه در پرداختن به موضوع انتخابات را از بخش های ویژه این جشنواره ذکر کرد.

درفشی بیان کرد: در این جشنواره فعالان رسانه‌ای می توانند با تولید محتوای خلاقانه و اثرگذار علاوه بر روشنگری افکار عمومی در انتخاب اصلح و افزایش مشارکت مردم کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha