فرماندار: مردم ابرکوه در ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد

یزد- ایرنا- فرماندار ابرکوه یزد با بیان اینکه مردم انقلابی این شهرستان روز جمعه ۱۱ اسفندماه حماسه‌ای دیگر همچون ۲۲ بهمن امسال خلق خواهندکرد گفت: تمام تمهیدات لازم از سوی دست اندرکاران امر برای حضور حداکثری مردم در شعبه های اخذ رای فراهم است.

"محمد هادی زارع زاده" روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: افزون بر یکهزار و ۲۵۰ نفر در بخش‌های مختلف در این دوره انتخابات در شهرستان فعالیت دارندو با افزایش سه شعبه ، تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان به ۵۰ شعبه رسیده است.

وی با اشاره به نقش رسانه ها ، خبرنگاران و خبرگزاری ها در فرایند افزایش مشارکت مردم تصریح کرد: قدرت رسانه در اجماع مردم ، اتحاد مردم ، تعامل و وحدت مردم بسیار تاثیرگذار است .

فرماندار ابرکوه با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در رابطه به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: خبرنگاران یک ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند.

زارع زاده با بیان اینکه تخریب هیچکدام از نامزدهای انتخاباتی به صلاح هیچ گروهی نیست خاطر نشان کرد: باید برای حضور حداکثری احاد مردم در پای صندوق های اخذ رای تلاش کنیم.

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه وظیفه ما صیانت از آرای مردم و ایجاد اعتماد برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است تصریح کرد: تلاش همه مسئولان برای مشارکت حداکثری، امیدآفرینی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات مورد تاکید است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود و از حوزه انتخابیه مهریز که شامل مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد هرات و مروست است یک نفر راهی مجلس می‌شود.

مرکز شهرستان ۶۰ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد .

استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha