۹ هزار نفر وظیفه تامین امنیت و پشتیبانی از انتخابات هرمزگان را برعهده‌ دارند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره اینکه بیش از ۹ هزار نفر وظیفه تامین امنیت و پشتیبانی از انتخابات فردا جمعه ۱۱ اسفند را برعهده دارند، گفت: در این ماموریت حساس بیش از ۶ هزار نفر از عوامل انتظامی، دریابانی، بسیج و سپاه مسوولیت امنیت انتخابات و حفاظت پشتیبانی از شعبه‌های اخذ رای را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: همچنین حدود سه هزار نفر نیز اقدامات اطلاعاتی انتظامی و موضوعاتی که حمایت کننده و پشتیبانی کننده از بحث انتخابات است، را عهده دار بوده و تعدادی هم در حالت احتیاط هستند که اگر لازم باشد از آنان بهره‌برداری شود.

وی بیان کرد: با فهم و درایتی که مردم استان دارند، این نوید را به ما می‌دهد که انتخابات پیش رو، پرشور و پرشعور همراه با امنیت و آرامش خواهد بود و ما هم به عنوان خادم مردم در خدمت همه عزیزان هستیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در ایام تبلیغات، کاندیداها، نمایندگان و طرفداران آن‌ها با خادمان خودشان در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند و هیچ مسئله امنیتی، درگیری و یا اخلالی در حوزه تبلیغات در سطح استان نداشتیم.

سردار جاویدان در پایان به مردم توصیه کرد: در صورت ابهام یا مشکل در خصوص موضوع انتخابات از طریق سامانه ۱۱۰ و یا مراجعه به همکاران ما در شعبه‌های اخذ رای سراسر استان این‌ موضوع را اطلاع رسانی کنند و مطمئن باشند واحدهای تخصصی ما آمادگی کامل را در پهنه استان دارند که بتوانند با هرنوع ناامنی و یا تهدیدی که سلامت مردم و امنیت انتخابات را تهدید کند، آمادگی اجرای ماموریت قاطعانه دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری فردا جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha