نیروهای عملیاتی برای تامین برق پایدار شعب اخذرای هرمزگان آماده باش هستند

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: نیروهای عملیاتی این شرکت برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار در روز برگزاری انتخابات برای همه مراکز و شعب اخذ رای آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا، محمد کریمی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد عالی بحران با موضوع تامین برق برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در استان افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان، مدیران در همه بنادر و نواحی و جزایر تا دورافتاده ترین روستاها و بخش های استان آمادگی دارند تا از ظرفیت های موجود برای تامین برق مطمئن و پایدار حوزه های اخذ رای استفاده کنند.

وی با اشاره به آنلاین بودن تشخیص هویت شهروندان و شرکت کنندگان در انتخابات، تامین و توزیع بهینه برق این مراکز را امری مهم دانست و بیان کرد:شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در سال‌های مختلف نشان داده که در چنین برهه های حساسی سربلند از این آزمون بیرون آمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: وظیفه داریم تا حضور آخرین نفر در شعبه های اخذ رای و تا آخرین ساعات اخذ و شمارش آرا و تا زمانی که مسئولان شعبه ها حضور دارند، برق آن را تامین کنیم.

کریمی به برخی از جلوه‌های باشکوه انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بدون تردید کارکنان خدوم و پرتلاش توزیع برق هرمزگان در همه این جلوه های باشکوه شریک و در کنار مردم هستند.

وی همچنین به ایجاد یک‌هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای در هرمزگان برای انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تامین برق ۶۴۳ شعبه در مرکز، ۲۶۵ شعبه در غرب و ۵۴۳ شعبه در شرق استان موضوعی است که از ماه‌های گذشته در دستورکار قرار داشت و روز یازدهم اسفندماه نیز این تلاش ها به بار می نشیند.

کریمی در پایان با آرزوی سربلندی میهن اسلامی و برگزاری انتخاباتی باشکوه اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با کمیته های فناوری، آموزش، حقوقی، استعلامات، سیاسی، پشتیبانی، امنیت و اطلاع رسانی برای برگزاری انتخابات در استان هماهنگ است و به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل می کند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فردا جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha