تمهیدات ویژه پلیس راهور برای تسهیل تردد روز انتخابات

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ویژه برای تسهیل تردد برای امروز خبر داد و گفت: تردد همه وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها تا پایان امروز/جمعه/ در سطح شهر تهران ممنوع است.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ فیروز کشیر روز جمعه اظهار کرد: رانندگان از توقف دوبله خودروی خود خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری انتخابات در شهر تهران و خلوتی معابر از تمامی رانندگان، تقاضا می‌شود با سرعت مطمئنه در معابر حرکت کرده و حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر خود قرار دهند.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین پلیس راهور تهران بزرگ، در تمامی معابر پیرامونی محل‌های صندوق رای گیری حضور فعال دارند لذا شهروندان به محض بروز هرگونه حادثه ترافیکی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل تا تیم‌های پلیس راهور در کمترین زمان ممکن در محل حضور یابند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: یادآور می‌شود همان گونه که قبل تر نیز در خصوص عدم تردد هرگونه کامیون و وسایل نقلیه سنیگن متذکر شده‌ایم، تردد اینگونه وسایل نقلیه از شب گذشته تا پایان امروز در سطح شهر تهران ممنوع است.

وی همچنین از شهروندانی که جهت رای دادن به حوزه‌های رای گیری مراجعه می کنند درخواست کرد: برای ایجاد نظم بیشتر وتسهیل عبور و مرور دیگر رانندگان از توقفات دوبله و تحلفات ساکن در سطح شهر خودداری کنند.

استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha