فیلم |فرماندار اراک: انجسام بالایی بین عوامل برگزاری انتخابات است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: اتحاد و انسجام بالایی بین عوامل برگزار کننده انتخابات در حوزه انتخایه اراک، کمیجان و خنداب وجود دارد و امید است این مهم تا پایان برگزاری این آزمون سیاسی ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، امیر هادی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات شهر اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: به طور قطع امروز (جمعه) انتخابات پرشوری در حوزه شهرستان اراک برگزار می‌شود و زحمات ۱۱ ماهه هیات‌های اجرایی، نظارت و تلاشگران دیگر با مشارکت حداکثری مردم به نتیجه می‌رسد.

وی بیان کرد: تلاش‌های ۱۱ ماه گذشته منجر به ساماندهی ۳۴۰ شعبه انتخاباتی شده و برای نخستین بار ۱۰ درصد از نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای از بانوان هستند.

فرماندار اراک ادامه داد: همه شعبات اخذ رای شهرستان اراک استقرا ر یافته و بنا به نظر پیشکسوتان انتخابات، تاکنون این درصد از هماهنگی بین عوامل اجرایی، نظارتی و انسجام در شعبات وجود نداشته و این مهم بی‌نظیر است.

هادی اظهار کرد: امید است با شمارش آرا و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، فردا (شنبه) جشن ملی در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

دوازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha