حماسه امید گچسارانی ها در ایستگاه پایانی

گچساران - ایرنا- غیرت مردم سرافراز شهرستان های گچساران و باشت اجازه نداد در خانه بمانند ،همه با هم برای ساختن آینده ای بهتر به صحنه آمده اند  تا با حضور گسترده خود بر موج بی‌اعتمادی ها بتازند و فصل روشن دیگری را در تعیین سرنوشت ایران اسلامی رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه گچساران از نخستین ساعت های روز ۱۱ اسفند ماه با شور و شوق آمده اند تا با انتخابی شایسته ،سهم خود را در تعیین سرنوشت آینده کشورشان رقم بزنند.

پس از یک هفته هیجان و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و واقعی امروز مردم آمدند تا اجازه نفس کشیدن به بدخواهان انقلاب را ندهند و بگویند با حضور گسترده خود زانوی دشمنان را به خاک ذلت می نشانند.

مردم شهرستان های گچساران و باشت امروز ۱۱ اسفند ماه ، برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری ، پای صندوق های رفتند تا برگه‌هایی که نماد توجه آنها به سرنوشت شان است را پر کنند.

شهروندان گچساران و باشت که به گواه آمار پیشقراولان مشارکت در انتخابات در ادوار گذشته بودند شرکت در انتخابات را وظیفه خود می دانند و بر این باورند که انتخاب اصلح می تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت زندگی آنان داشته باشد.

انتخابات تکلیف سیاسی

یک شهروند گچسارانی می گوید: انتخاب نمایندگان یک حق و درعین حال یک تکلیف اجتماعی برای تعیین سرنوشت آینده کشور است.

سیاوش کریمی بیان کرد: امروز مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای وفاداری خود را به کشورشان ثابت خواهند کرد و مسئولان باید برای رفع معضل بیکاری جوانان و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش کنند.

وی ادمه داد: کسی که با رأی امروز مردم به عنوان نماینده مجلس انتخاب می شود باید علاوه بر اینکه به فکر مردم و مشکلات حوزه انتخابیه خود باشد به وعده های انتخاباتی خود توجه کند.

انتخابی اصلح برای پیشرفت و آبادانی

یک شهروند باشتی معتقد است با وجود تمام کاستی‌ها و مشکلات ولی رای دادن یک وظیفه‌ی ملی می باشد و رای هر نفر برای تعیین سرنوشت کشور مهم است.

زمانی اظهار کرد: با کمک بزرگترهایم تلاش کردم تا علاوه بر شرکت در انتخابات توانمندترین فرد را برای نمایندگی خودم در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنم و در صورتی که همه هموطنان و مسوولان همدل شوند ادامه مسیرتوسعه و آبادانی و انجام کارهای بزرگ امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر یک رای ما به معنای رای دادن به جمهوریت و استقلال سیاسی کشور است گفت: حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های بهانه ای برای سنگ اندازی های دشمن نظام و انقلاب خواهد بود.

یکی از اهالی روستاهای گچساران حضور در انتخابات را فرصتی مناسبی برای ساختن فردای بهتر اعلام کرد و تصریح کرد: حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای نقشه دشمنان است و بهانه ای برای سنگ اندازی های آنها خواهد شد.

وی تصریح کرد: از نامزدی که با رای مردم انتخاب می شود انتظار داریم همراه با مردم باشند و پس از رای آوردن نیز مردم و وعده‌های خود را فراموش نکنند.

شروع فرایند انتخابات

فرماندار گچساران گفت: انتخابات در۱۱۶ شعبه اخذ رای در مناطق شهری،روستایی وعشایری این شهرستان در حال انجام است.

روانبخش دیهیم خوب تصریح کرد: ۶۶ درصد از شعب اخذ رأی این شهرستان معادل ۷۶ شعبه در شهر و مابقی در روستاهاست.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

دیهیم خوب افزود: هم اکنون عوامل اجرایی و نظارت با تسلط بر قانون انتخابات و بی طرفی کامل، در حال برگزاری یک انتخابات سالم و پرشکوه هستند.

سه هزار نفر در تکاپوی برگزاری انتخابات سالم

فرماندار گچساران گفت: سه هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند امسال در حوزه های انتخابیه این شهرستان را به عهده دارند.

دیهیم خوب بیان کرد: این عوامل اجرایی شامل هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت و امنیت و شعب اخذ رای، بصورت مستقیم و غیر مستقیم برگزاری انتخابات پیش رو را برعهده دارند.

وی تاکید کرد: اجرای دقیق قانون و سلامت انتخابات اولویت اصلی مسوولان برگزار کننده است که برای تحقق این مهم زیرساخت‌ها و امکانات لازم در تمامی مناطق فراهم شده است.

بیش از ۷۶ هزار نفر از جمعیت ۱۵۶ هزار نفری گچساران واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha