استاندار خراسان جنوبی: شاهد صف‌های مردم برای رای دادن هستیم

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود سرمای هوا شاهد صف‌های مردم برای رای دادن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز جمعه در حاشیه انداختن رای در شعبه ثابت شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: دشمن در چند ماه به ویژه یک هفته اخیر تلاش زیادی کرد تا مردم را دلسرد و مایوس کند تا پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و بگویند مردم حمایت و پشتیبانی را از نظام گرفته‌اند.

وی گفت: اما مردم هم ۲۲ بهمن و هم امروز در پای صندوق‌های رای ثابت کردند همچنان پایبند به نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: خداوند را شاکریم که تمامی مقدمات کار برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند فراهم است.

وی گفت: با توجه به برودت دما و مسدود شدن برخی جاده‌ها در مناطق صعب العبور پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و تمامی ۷۶۶ شعبه استان برای اخذ رای فعال است.

قناعت عنوان کرد: بارش رحمت الهی در استان شادی و شعف در مردم ایجاد کرده که این شادی با حضور در انتخابات تکمیل خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم و این قول و وعده را هم داده‌ایم که مردم ولایتمدار و دوست داشتنی خراسان جنوبی رتبه یکم درصد مشارکت را در کشور کسب خواهند کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ابتدا مردم باید به شرح وظایف و مسئولیت‌های نماینده مجلس اشراف کامل داشته باشند که وظایف نماینده در تراز جمهوری اسلامی چیست.

وی افزود: همچنین نامزدها وعده و وعیدهایی که امکان اجرای آن وجود ندارد را به مردم ندهند و وعده‌ها بر اساس چارچوب ضوابط، مقررات و قوانین باشد.

قناعت با تاکید بر اینکه همدلی خوبی در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم وجود دارد، عنوان کرد: در کنار این بین قوای مجریه، مقننه و قضاییه علیرغم تفکیک آنهابا هم اما همدلی و کار تیمی خوبی در سطوح ملی و استانی شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم هر فردی رای می‌آورد همان روند تعاملی را در دستور کار قرار دهد چون آنچه برای استان ما اهمیت دارد منافع، پیشرفت و تعالی آن است که باید مدنظر فردی که رای می‌آورد باشد.

استاندار خراسان جنوبی امروز در ساعات ابتدایی رای گیری به همراه معاون استاندار، رئیس کل دادگستری، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و شماری از مسئولان با حضور در شعبه اخذ رای شهرداری بیرجند واقع در میدان ابوذر رای خود را به صندوق انداخت.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان، ۶۰۸ هزار و ۵۵۸ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی واجد شرایط رای ‌دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha